پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حج و زیازت ده اولویت بانک ملت را برای تشرف به عمره دعوت کرد

چهارشنبه 87/12/14 6:37 عصر| اولویت حج عمره، حج بهار | نظر

سازمان حج و زیارت از کلیه دارندگان سند بانک ملت که در قرعه کشی از اولویت های یک تا ده برخوردارشده اند خواست تا در اسرع وقت به کاروانهای اعلام شده مراجعه کنند. ...

سازمان حج و زیارت از کلیه دارندگان سند بانک ملت که در قرعه کشی از اولویت های یک تا ده برخوردارشده اند خواست تا در اسرع وقت به کاروانهای اعلام شده مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان این عده از روز شنبه هفدهم اسنفد ماه به مدت یک هفته می توانند درسراسر کشور به گروههای عمره اعزامی در فروردین ، اردیبهشت و خرداد که جای خالی دارند مراجعه و نامنویسی کنند .

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که این افراد فقط باید در گروه های اعزامی در بهار سال آینده پذیرش شوند و فراخوان آنان برای ماههای تابستان اعتبار ندارد.

دارندگان این اسناد به دلیل آنکه درابتدای فراخوان به بانک به آنان تأکیدشده همراه با خانواده در یک گروه ثبت نام کنند نمی توانند از آیین نامه تبعیت استفاده کرده و فرد دیگری را همراه داشته باشند.

پیش از این سازمان حج و زیارت از کلیه متولد ین سال 1307 و قبل از آن که سند بانک ملت برای تشرف به عمره در دست دارند خواسته بود که به گروههای عمره مراجعه کنند.  


اعزام همراه دارای سند بانک ملت با افراد کهنسال

دوشنبه 87/12/12 4:0 عصر| حج عمره، کاروان حج، ودیعه حج، حج عروس وداماد، حج همراه کهنسال، سفرعمره، حج بنیادشهید | نظر

آن دسته از افراد ثبت نامی بانک ملت که متولد 1307 و ماقبل می باشند می توانند یک نفر همراه که: 1- همراه دارای کارت ثبت نامی

 ملت باشد. 2-با متقاضی دارای یکی از نسبت های ذکر شده زیر باشد: همسر،فرزند،برادر،خواهر،نوه،خواهر زاده،عروس یا داماد

عبدالله نصیری گفت، در خصوص طرح اعزام ودیعه گذاران متولد 1307 و پیش از آن به عمره

 اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل جدید سازمان حج وزیارت این افراد می توانند با در دست داشتن فیش بانک ملت

به کاروان ها مراجعه و نسبت به معرفی همراه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در این طرح 40 هزار نفر از ودیعه گذاران مسن که در قرعه کشی بانک ملت پذیرفته شده یا نشده اند در

 صورت نداشتن توانایی جسمانی به همراه یک نفر تا خرداد 88 به سفر عمره اعزام می شوند.

نصیری درخصوص اعزام خانواده های شاهد مشمول این طرح گفت : هیچ تعاملی با بنیاد شهید و امور ایثارگران

در این خصوص نشده است و بنیاد می تواند بر اساس سهمیه خود و اطلاعیه اخیر سازمان حج و زیارت

برای اعزام این عزیزان اقدام کند .


اعزام افراد کهنسال که دارای فیش ملت می باشند ع

شنبه 87/12/10 4:23 عصر| فیش حج، حج عمره، حج سالمندان، فیش حج بانک ملت، کاروان مکه، عمره سالمندان، حج افراد80سال | نظر

کلیه کسانی که متولد سال 1307 و قبل از آن هستند و کارت مخصوص تشرف به عمره از بانک ملت را در اختیار دارند،

می توانند به کاروانهای مجاز مراجعه و ثبت نام نمایند.


دارندگان فیشهای عمره که هنوزکاروان انتخاب نکردند

دوشنبه 87/12/5 8:58 صبح| حج وزیارت، کاروان حج، عمره مفرده، ثبت نام حج، فیش عمره، عمره88، فیش بانک ملی، تکمیل ظرفیت | نظر

دارندگان فیش های عمره بانک ملی هر چه سریعتر به کاروانها مراجعه کنند سازمان حج و زیارت از دارندگان فیش های عمره بانک ملی که تاکنون موفق به انتخاب کاروان نشده اند خواست تا هر چه سریعتر به کاروان ها مراجعه و ظرفیت های خالی را تکمیل کنند . به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ابتدای فراخوان زائران عمره تا کنون 75 درصد افراد واجد شرایط به کاروان ها مراجعه کرده اند و 25 درصد ظرفیت هنوز تکمیل نشده است . براساس این گزارش با توجه به اینکه عمره 88 آخرین مرحله تشرف دارندگان فیش های بانک ملی به عمره مفرده است ، کسانی که به هر دلیلی نتوانند و یا نخواهند اعزام شوند باید فیش خود را به سند بانک ملت تغییر داده و برای تعیین نوبت در قرعه کشی شرکت کنند . سازمان حج و زیارت تأکید کرده است چنانچه تا روزهای آینده دارندگان اینگونه فیش ها به کاروان ها مراجعه نکنند سازمان برای تکمیل ظرفیت پروازهای اعلام شده و منازل اجاره شده ، دارندگان اولویت های بعدی را فراخوان نماید .

نقل و انتقال اسناد عمره از روز سوم اسفند در دفاتر زیارتی آغاز می

شنبه 87/12/3 8:40 صبح| فیش عمره، نقل وانتقال فیش، فیش عمره بانک ملی، سندحج، سازمان حج، تاریخ شروع انتقال، دفاترزیارتی | نظر

 سازمان حج و زیارت اعلام کرد نقل و انتقال اسناد عمره بانک ملی از روز شنبه 3/12/87 در دفاتر زیارتی سراسر کشور آغاز می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، پیش از این، دستورالعمل مربوطه به کلیه دفاتر زیارتی سراسر کشور توسط حج و زیارت استان ها ابلاغ شده است.بر اساس این گزارش نرم افزار نقل و انتقال از روز یکشنبه 27 بهمن ماه در اختیار حج و زیارت استانها قرار گرفته است و از روز شنبه سوم اسفند ماه همه دفاتر زیارتی برای نقل و انتقال اسناد آمادگی دارند.

دفاتر زیارتی برای کار نقل و انتقال، احکام ویژه از مدیران حج و زیارت استانها دریافت کرده و هر کدام دارای رمز ورود به سیستم هستند. کسانی که مایل به دریافت یا واگذاری فیش عمره بانک ملی هستند می توانند به دفاتر زیارتی مراجعه و پس از توافق با واگذارکننده و یا گیرنده، نامه برای مراجعه به دفاتر ثبت اسناد دریافت کنند.این انتقال، ویژه فیش های بانک ملی است و هر فیش فقط یک بار منتقل می شود.


ثبت نام جدید از متقاضیان عمره، فروردین

دوشنبه 87/11/21 9:3 صبح| قرعه کشی حج، حج عمره، ثبت نام جدیدحج عمره، زمان ثبت نام حج عمره، اعزام به حج عمره، عمره مفرده، ثبت نام حج، ودیعه حج، حج88 | نظر

یک مسئول در سازمان حج و زیارت گفت: برنامه ریزی برای ثبت نام جدید از مشتاقان سفر به عمره مفرده صورت گرفته
 
 است و به احتمال زیاد ثبت نامها در ابتدای سال 88 مجددا آغاز شود. عبدالله نصیری در گفتگو با مهر با بیان این مطلب
 
 افزود: حدود یک میلیون و 200 هزار نفر که طی سال جاری در بانک ملت ودیعه گذاری کرده بودند پس از انجام قرعه
 
 کشی طی سالهای 89 و 90 به عمره مفرده اعزام خواهند شد.هرساله حدود 600 هزار زائر به عمره مفرده اعزام می
 
 شوند و در سال جاری نیز افرادی که طی سالهای گذشته در بانک ملی برای سفر به خانه خدا ثبت نام کرده بودند، اعزام
 
 خواهند شد .مدیرکل روابط عمومی سازمان حج تا کید کرد: درتلاش هستیم که برای اعزامهای جدید تعداد ظرفیتها را
 
 افزایش دهیم دراین صورت مدت زمانی که زائران باید برای اعزام پشت نوبت بمانند کمتر خواهد شد.بر اساس برنامه
 
 ریزیهای به عمل آمده و اعلام مسئولان سازمان حج اعزام زائران به عمره مفرده از این به بعد 12 روزه انجام خواهد
 
 شد.نصیری با اشاره به اینکه هم اکنون ثبت نامی از متقاضیان برای سفر به عمره در بانک ملت انجام نمی شود و در
 
 صورت فراهم بودن تمامی شرایط و امکانات لازم ثبت نام جدید از زائران در اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

فیشهای عمره بانک ملی قابل انتقال شد

یکشنبه 87/11/20 12:37 عصر| انتقال فیش حج، شرایط انتقال فیش حج، حج عمره، انتقال فیش، کاروان حج، شرایط انتقال | نظر

روابط عمومی سازمان حج و زیارت از تصمیم این سازمان مبنی بر امکان نقل و انتقال فیش‌های عمره بانک ملی که تا پایان فروردین سال 86 صادر شده است، خبر داد.

پیش از این، انتقال فیش‌های عمره تنها به بستگان سببی و نسبی ممکن بود، اما با این تصمیم جدید سازمان هر فردی می‌تواند سند عمره بانک ملی خود را به دیگری انتقال دهد.

این تصمیم به دنبال فراخوان همه دارندگان فیش‌های عمره بانک ملی به دفاتر زیارتی و تعیین نوبت صورت گرفت.

پیش از این، سازمان حج و زیارت، اعلام کرده بود که همه دارندگان فیش‌های عمره بانک ملی، باید در سال آینده مشرف شوند و چنانچه به هر دلیل، کسی نتواند از فیش خود استفاده کند، باید فیش بانک ملی خود را بر پایه دستورالعملی که در آینده ابلاغ می‌شود، به سند عمره بانک ملت تبدیل کند. تعیین اولویت تشرف این‌گونه افراد با قرعه‌کشی مشخص می‌شود و دیگر موارد آن پس از تبدیل تابع مقررات و ضوابط سند بانک ملت خواهد بود.

این تصمیم سازمان حج و زیارت فقط مربوط به انتقال فیش‌های بانک ملی است و شامل سندهای بانک ملت نمی‌شود و هر سند تنها یک بار منتقل می‌شود.

در برنامه جدید سازمان حج و زیارت تأکید شده است که نقل و انتقال اسناد که پیشتر در حج و زیارت استان‌ها صورت می‌گرفت، از این پس، از طریق دفاتر زیارتی دارای مجوز به شیوه‌ای که در آینده نزدیک به این دفاتر اعلام خواهد شد، انجام می‌شود.

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که انتقال از راه‌های دیگر غیر قانونی است و این سازمان در ازای هر گونه مشکلاتی که برای هر یک از انتقال دهندگان و انتقال گیرندگان ایجاد شود، مسئولیتی نخواهد داشت.


اطلاعیه حج عمره

یکشنبه 87/10/29 6:39 عصر| ثبت نام حج عمره، فیش حج، اولویت حج، قرعه کشی حج | نظر

عبدالله نصیری، مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس افزود: همه افرادی که تا اوایل سال 86 برای اعزام به عمره مفرده در بانک‌های ملی ثبت نام کرده‌اند، سال آینده به کشور عربستان اعزام می‌‌شوند. وی ادامه داد: همه افرادی که فیش 150، 200 و 400 هزار تومانی بانک ملی را دارند، در سال 88 به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. وی اظهار داشت: اگر این افراد بنا به هر دلیل نمی‌توانند سال آینده به عمره بروند، باید به سازمان حج و زیارت مراجعه و نامه‌ای دریافت کنند که البته بعداً شرایط این کار را نیز اعلام می‌کنیم. مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور یادآور شد: در سال 89 دیگر افرادی که فیش بانک ملی دارند به عمره مفرده اعزام نخواهند شد. به گفته نصیری، درحال حاضر 600 الی 650 هزار نفر از ایرانیان فیش بانک ملی دارند و باید در سال آینده به مکه معظمه و مدینه منوره اعزام شوند. وی با اشاره به اینکه بانک عامل سازمان حج و زیارت تغییر کرده و در حال حاضر بانک ملت است، گفت: 3 میلیون 373 هزار نفر از اول فروردین تا سوم خرداد امسال برای اعزام به عمره مفرده در بانک‌های ملت ثبت نام کرده‌اند. نصیری ادامه داد: قرعه‌کشی برای اعزام یک میلیون 200 هزار نفر از این افراد در 200 اولویت 6 هزار نفری انجام و در سراسر کشور اعلام شده است. وی اظهار داشت: اولویت یک تا 100 در سال 89 و اولویت 100 تا 200 در سال 90 اعزام می‌شوند، ولی چون ظرفیت عمره در سال جاری تا حدودی افزایش یافته است، احتمالاً زودتر این افراد اعزام می‌شوند. نصیری از شروع ثبت نام مجدد عمره مفرده در بهار سال آینده خبر داد و گفت: از این پس همه ساله برای عمره مفرده ثبت نام انجام خواهد شد. مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور افزود: قرعه کشی بقیه افراد را در هفته حج سال آینده به اضافه افرادی که تازه ثبت نام کرده‌اند انجام خواهیم داد. 
 


در خصوص نحوه تشرف متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده

یکشنبه 85/1/20 4:0 صبح| | نظر

اطلاعیه شماره 2

در خصوص نحوه تشرف متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده

( مرحله دوم اعزام 27/3/88 لغایت 27/5/88 )ادامه مطلب...

در خصوص نحوه تشرف متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده

یکشنبه 85/1/20 4:0 صبح| | نظر


اطلاعیه شماره 1

در خصوص نحوه تشرف متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده

( مرحله دوم اعزام 27/3/88 لغایت 27/5/88 )ادامه مطلب...

<   <<   6