پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام متمرکزسوریه

سه شنبه 88/9/24 1:7 عصر| سفرسوریه، دفاترمجاززیارتی | نظر

حمید حبیبی گفت: تقریباً اقدامات لازم برای انجام این کار انجام شده است. در حال آزمایش برنامه‌های نرم‌افزاری آن هستیم.
وی بیان کرد: حداکثر 15 تا 20 روز دیگر ثبت‌نام متمرکز برای اعزام زائران به سوریه آغاز می‌شود.
همچنین مسعود اخوان، مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در سوریه در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر هنگامی که مردم بخواهند به سوریه اعزام شوند به آژانس‌ها مراجعه می‌کنند، برخی از مردم مطلع نیستند که برخی آژانس‌ها مجوز زیارتی ندارند.
مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در سوریه ادامه داد: آژانس‌هایی که تحت پوشش سازمان حج و زیارت نیستند؛ هنگامی که زائران را به سوریه اعزام می‌کنند در آنجا خدمت خوبی به زائران نمی‌دهند. اخوان با اشاره به اینکه ثبت نام متمرکز برای اعزام زائران به سوریه به زودی آغاز می‌شود، گفت: در این روش، اولاً مردم می‌دانند به مراکز مجاز باید مراجعه کنند و همچنین هر کسی در خانه خود می‌تواند اینترنتی برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کند. مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در سوریه اظهار داشت: با این اقدام دست دلالان در بازار کوتاه می‌شود.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


سفربه لبنان

یکشنبه 88/9/22 5:20 عصر| سفربه لبنان | نظر

 به دنبال اعلام عدم همکاری از سوی دو شرکت سیاحتی سوری در زمینه عزیمت یک روزه زائران ایرانی از سوریه به کشور لبنان و متعاقب آن کارشکنی های آشکار این دو شرکت در برنامه های مورد توافق و زیر پاگذاشتن تفاهمات امضا شده، جمعه 88/9/20 دکتر حیدر خیرالدین، مدیرعامل شرکت "الهدیل" که به عنوان مجری تورگردانی و ارائه خدمات به کاروانهای ایرانی در لبنان فعالیت می کند، جهت هماهنگی بیشتر و جستجوی راه های بهبود وضع خدمات به سوریه سفر کرد و با مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در سوریه در محل این دفتر به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست شرکت سوری جایگزینی برای شرکت های قبلی تعیین شد و مقرر گردید از این پس شرکت لبنانی کار را از داخل سوریه سامان دهد.
همچنین گزینش و آموزش مترجمین و راهنمایان و رانندگان ذی صلاح و بقیه عوامل اجرایی مورد توجه طرفین قرار گرفت.
محور اصلی این جلسه مروری بر آخرین هماهنگی ها بین طرف های ایرانی، سوری و لبنانی در روند اعزام زائران به لبنان بود.
در پایان مدیر دفتر نمایندگی نسبت به اهمیت بیمه کردن مسافران در طول سفر لبنان تأکید کرد و قرار شد بررسی های لازم در این زمینه صورت پذیرد.
به این ترتیب شرکت لبنانی متعهد است امور مربوط به اخذ مجوز ورود و ویزا را انجام دهد و پس از تحویل کاروان در مرز نسبت به اجرای برنامه سفر طبق جدول مورد توافق اقدام نماید و در عوض شرکت سوری موظف است امور مربوط به اداره گذرنامه سوریه و تأمین اتوبوس و مترجم و پیگیری های مرز سوریه – لبنان را به انجام رساند. دفتر نمایندگی سازمان در سوریه نیز ناظر بر اجرای توافقات می باشد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


سفر به سوریه

سه شنبه 88/9/17 4:0 عصر| سفر سوریه، ثبت نام سوریه | نظر

مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در سوریه از شروع ثبت‌نام متمرکز برای اعزام زائران ایرانی به سوریه ظرف چند روز آینده خبر داد.

مسعود اخوان  با اشاره به اینکه در حال حاضر هنگامی که مردم بخواهند به سوریه اعزام شوند به آژانس‌ها مراجعه می‌کنند، گفت: برخی از مردم مطلع نیستند که برخی آژانس‌ها مجوز زیارتی ندارند.
وی ادامه داد: آژانس‌هایی که تحت پوشش سازمان حج و زیارت نیستند؛ هنگامی که زائران را به سوریه اعزام می‌کنند در آنجا خدمت خوبی به زائران نمی‌دهند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام متمرکز برای اعزام زائران به سوریه به زودی آغاز می‌شود، گفت: در این روش، اولاً مردم می‌دانند به مراکز مجاز باید مراجعه کنند و همچنین هر کسی در خانه خود می‌تواند اینترنتی برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کند.
وی اظهار داشت: با این اقدام دست دلالان در بازار کوتاه می‌شود. مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در سوریه گفت: با این اقدام به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم که به مراکزی که با سازمان حج و زیارت در ارتباط نیستند مراجعه نکنند و با دفاتری به سوریه اعزام شوند که مجوز زیارتی دارند.
اخوان اظهار داشت: زمانی که مردم از طریق دفاتری که مجوز زیارتی دارند به سوریه اعزام ‌شوند، سازمان بر روی خدمات، زیارت دوره و غیره آنها نظارت می‌کند.
به گفته مسئول نمایندگی سازمان حج و زیارت ایران در سوریه، دفاتری که مجوز زیارتی دارند،‌ در کاروان‌ها مدیر، روحانی و معاون دارند اما آنهایی که مجوز زیارتی ندارند هیچ کدام از این اقدامات را انجام نمی‌دهند.