پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بانک ملت

یکشنبه 93/5/12 8:0 عصر| | نظر

ثبت نام ازاولویت 1تا40بانک ملت از روز شنبه22/01/88در کاروانهای مرحله اول بلامانع است لذا همکاران جهت تکمیل ظرفیت کاروانهای اردیبهشت که دارای ظرفیت خالی میباشند با دفاتر همکاری نموده تا با توجه به تاریخ پرواز کاروانها  گروهها تکمیل گردد اولویت رزرو زائرین بانک ملت گروههای اردیبهشت88 میباشد


بیشترعمره گزاران ازکدام کشورند؟

دوشنبه 89/4/14 6:1 عصر| حج، زائران، تعداد | نظر

 وزارت حج عربستان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران به همراه کشورهای مصر، پاکستان، ترکیه و سوریه بیشترین زایران را در این دوره عمره به عربستان اعزام کردند. 
بیشترین عمره گزارها در سال جاری به ترتیب به کشورهای مصر ، پاکستان ، ترکیه ، سوریه و ایران تعلق دارد.
بر اساس اعلام وزارت حج عربستان، از آغاز دوره عمره امسال- اسفندماه- تا 17 تیر ماه جاری ، یک میلیون و 150 هزار عمره گزار ، وارد این کشور شده اند .
بیشترین عمره گزارها در این مدت به شهروندان مصر با 327 هزار نفر و پس از آنها، زایران پاکستانی با 240 هزار نفر، عمره گزاران سوریه ای 240 هزار نفر ، ترکیه با 210 هزار نفر و زایران ایرانی با بیش از 179 هزار نفر، اختصاص دارد .
جمهوری اسلامی ایران در مجموع و در عمره امسال 400 هزار نفر را به عربستان اعزام می کند.
جمهوری اسلامی ایران امسال عملیات عمره خود را در اعتراض به برخی رفتارهای ناپسند سلفی ها نسبت به زایران ایرانی با تاخیر آغاز کرد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


پرداخت خسارت به زائران عمره

چهارشنبه 89/4/9 4:59 عصر| پرداخت، خسارت | نظر

یکی از مسوولین ستاد مدینه منوره اعلام کرد هرگونه خسارت ناشی ازتاخیر پروازهای حجاج به سرزمین وحی به آنان پرداخت می شود. 
  این مسوول با بیان این مطلب که گفت این خسارت به زائرانی پرداخت می شود که تاخیر بیش از 6 ساعت در برنامه اعزام آنها صورت پذیرد.وی گفت هزینه پرداختی به زائران بر اساس ریال عربستان محاسبه و به نسبت تاخیر صورت گرفته پرداخت میشود. وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان افزایش مدت سفر نسبت به تاخیر صورت گرفته وجود دارد یا خیر تصریح کرد با توجه به هماهنگیهایی که از قبل با هتل ها انجام شده است ورود زائران دیگر به سرزمین وحی امکان تمدید اقامت وجود ندارد و فقط خسارت ناشی از تاخیر پرداخت می شود. این در حالیست که پروازهای شرکت هوایی ایران ایر در دو هفته اخیر اکثرا با تاخیرهای 5 تا 10 ساعته انجام شده است . شایان ذکر است در سال 1389 برای انجام اعمال عمره مفرده حدود 400 هزار زائر از سراسر کشور به عربستان اعزام میشوند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


احتمال لغوعمره

سه شنبه 89/3/18 12:56 عصر| عمره، لغو | نظر

شنیده شد که بر خلاف آنچه از گوشه و کنار رسانه‌ها شنیده می شد اعزام مجدد زوار ایرانی به عربستان به معنی پایان نارضایتی ایران از برخورد ماموران سعودی با زائران ایرانی نیست. آخرین نیوزنوشت، پس از مدتی از توقف اعزام عمره گزاران ایرانی به عربستان در اعتراض به اهانت‌های ماموران و پلیس سعودی، مقامات جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند این کاروان‌ها به دلیل توافق‌های به عمل آمده و تعهد طرف عربستانی برای رعایت شأن و احترام زائران ایرانی بار دیگر به راه خواهد افتاد و زمان و مکان اولین اعزام عمره نیز اعلام شد. این اقدام اعتراض آمیز مقامات ایرانی از آن رو صورت گرفته بود که مراجع عظام تقلید نیز پس از مشاهده رفتارهای زننده ماموران عربستانی رضایت خود را برای توقف عمره اعلام کرده بودند. اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که مشکل ایران با طرف عربستانی هنوز حل نشده و به همین علت، مسئولان دیپلماسی کشور در حال از سر گرفتن گفت وگوها با سعودی‌ها هستند و در صورتی که پاسخ و تضمین‌های قانع کننده‌ای برای اصلاح رفتار با زائران ایرانی دریافت نکنند اعزام عمره گزاران ایرانی به صورت کامل متوقف خواهد شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


پذیرش حجاج تهران

پنج شنبه 89/3/6 3:14 عصر| پذیرش، تهران، حجاج | نظر

 تمام متقاضیانی که تا تاریخ 10 بهمن 83 در استان تهران ودیعه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای تشرف به حج تمتع سال 1389 می‌توانند به یکی از کاروان‌های اعلام شده از سوی سازمان و یا پایگاه اینترنتی حج و زیارت استان تهران به نشانی htt:// tehran. haj.ir مراجعه و مراحل پذیرش خود را انجام دهند.
*تاریخ پذیرش در کاروان‌ها
ثبت‌نام همزمان از ساعت 8 صبح روز جمعه 7 خرداد آغاز و تا تکمیل ظرفیت هر یک از کاروان‌ها حداکثر تا ساعت 16 روز پنجشنبه 20 خرداد 89 ادامه خواهد داشت. در سال ‌جاری نیز همچون سال گذشته متقاضایان اعزام به حج تمتع علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان‌های مجاز، می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام کنند که با مراجعه مستقیم متقاضی به آدرس
http:// haj 89. ir انجام خواهد شد. با توجه به توافق به‌عمل آمده با سازمان ثبت‌ و اسناد و املاک کشور و بخشنامه شماره 1588/ / 34 / 1 مورخ 27 دی 87 سازمان مذکور، آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی تمایل دارند اسناد حج تمتع خویش را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزند، خواهر، برادر و همسر واگذار کنند، قبل از ثبت‌نام در کاروان‌ها مستقیما به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نقل و انتقال را انجام دهند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


 


اولویت های جدیدبرای تهرانیها

پنج شنبه 89/2/16 11:56 صبح| حج، عمره، اولویت، 121، 150، بانک، ملت | نظر

اولویت‌های دیگری برای تکمیل ظرفیت گروه‌های عمره دعوت شدند.

 مدیریت حج و زیارت استان تهران از دارندگان اولویت‌های ‌121 تا ‌150 شعب بانک ملت استان تهران برای تکمیل ظرفیت تعداد محدودی از گروه‌های عمره که پرواز آن‌ها تا ‌15 خرداد‌ماه ‌1389 است، دعوت کرد تا در اسرع وقت به یکی از کارگزاران مجاز زیارتی که آدرس آن‌ها در پایگاه اینترنتی Tehran.haj.ir وجود دارد، مراجعه کنند. پیش از این، دارندگان اسناد بانک ملی، بستانکاران سال‌های گذشته و اولویت‌های ‌1 تا ‌120 بانک ملت دعوت شده بودند. در صورت تکمیل شدن ظرفیت‌ گروه‌های یاد‌شده، ثبت نام متوقف خواهد شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اولویت های جدیدحج

چهارشنبه 89/2/15 10:50 صبح| حج، جدید، عمره، اولویت، های | نظر

 دارندگان اولویت های 100 تا 120 بانک ملت که برای تشرف به عمره سپرده گذاری کرده اند، می توانند برای نام نویسی به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.
پیش از این، اولویت های یک تا 70 برای نام نویسی در دفاتر زیارتی دعوت شده بودند، اما عده ای مراجعه نکردند و ظرفیت کاروان ها تکمیل نشد. اولویت های یک تا 100 بانک ملت باید حداکثر به مدت یک هفته به دفاتر زیارتی مراجعه و ظرفیت های خالی تا نیمه خردادماه را تکمیل کنند. چنانچه دارندگان این اولویت ها در مهلت تعیین شده مراجعه نکنند، سازمان حج و زیارت فرصت تشرف را به اولویت های بعدی خواهد داد. هم اکنون اولویت های یک تا 120 بانک ملت می توانند به دفاتر زیارتی اعلام شده در جراید مراجعه و نوبت تشرف خود را مشخص کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


آخرین فرصت ثبت نام حج

پنج شنبه 89/2/9 7:58 عصر| حج، جدید، عمره، آخرین، مهلت، ثبت، نام، اولویت | نظر

 در این اطلاعیه آمده است: چنانچه دارندگان این اولویت ها در مهلت تعیین شده یعنی تا 14 اردیبهشت ماه جاری مراجعه نکنند، سازمان حج و زیارت فرصت تشرف را به اولویت های بعدی خواهد داد.
مدیریت حج و زیارت استان تهران نیز در اطلاعیه ای از تمامی دارندگان اولویت های 71 تا 100 شعب بانک ملت استان تهران خواست به منظور تکمیل ظرفیت تعداد محدودی از گروههای عمره که پرواز آنان تا تاریخ 15 خرداد ماه امسال است، در اسرع وقت به یکی ازکارگزاران مجاز زیارتی به پایگاه اینترنتی
http://tehran.haj.ir مراجعه کنند . سازمان حج و زیارت پیشتر اعلام کرده بود که تمامی دارندگان فیش های بانک ملی که در سنوات گذشته نام نویسی کرده اند به همراه ثبت نام کنندگان بانک ملت تا اولویت 70 می توانند برای اعزام به عمره امسال اقدام کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اولویتهای جدیدحج

چهارشنبه 89/2/8 11:44 صبح| حج، جدید، عمره، الویتهای | نظر

حج و زیارت پیشتر اعلام کرده بود که تمامی دارندگان فیش های بانک ملی که در سنوات گذشته نام نویسی کرده اند به همراه ثبت نام کنندگان بانک ملت تا اولویت 70 می توانند برای اعزام به عمره امسال اقدام کنند.
برنامه ثبت نام از دارندگان اولویت نخست عمره از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد. عبدالله نصیری" با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 هزار نفر از دارندگان فیش عمره و دارای اولویت های اعلام شده در کاروان ها ثبت نام کرده اند به خبرنگار اجتماعی ایرنا گفت: پذیرش دارندگان اولویت های 71 تا 100 ثبت نامی در بانک ملت، در اطلاعیه ای امروز اعلام می شود. مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت افزود: کسانی که در اولویت اعزام عمره امسال قرار دارند و بنا به هر دلیلی نمی توانند به این سفر معنوی مشرف شوند، می توانند برای سال آتی اقدام کنند. وی در ادامه به موضوع جدول پروازهای اعزام عمره و برخی مشکلاتی که در سالهای قبل در ارتباط با تاخیر ها وجود داشت، افزود: هماهنگی های لازم با سازمان هواپیمایی برای عملیات عمره صورت گرفته اما به هرحال برخی تاخیرها و مشکلات در حین کار بروز می کند که اجتناب ناپذیر است.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اسامی دفاترکارگزاری حج وهزینه ثبت نام

پنج شنبه 89/2/2 12:40 صبح| حج، عمره، اسامی، کارگزارن، هزینه، تاریخ | نظر

اعزام متقاضیان دارای اولویت تشرف از بیست وپنجم اردیبهشت ماه 1389 آغاز و تا ابتدای ماه مبارک رمضان 1389 انجام خواهد شد:
 فهرست کارگزاران ، دفاتر زیارتی و تاریخ اعزام و هزینه سفرجهت زائرین محترم واجد شرایط تشرف استان تهران در لینک ذیل می باشد.
اینجا را کلیک کنید
  http://tehran.haj.ir/public/Omreh.aspx 

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


   1   2   3   4   5   >>   >