پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ناگفته هایی از احمدی نژاد

دوشنبه 87/4/17 3:43 عصر| | نظر

ناگفته های سرتیم حفاظت از احمدی نژاد
گفتگو با سردارجهانگیردایی
 
خبرگزاری فارس
تیم‌های حفاظت همواره از نزدیکترین افراد به مقامات مسئول محسوب می‌شوند و از این جهت ناگفته‌های آنان مورد توجه قرار می گیرد و زوایای رسمی و غیر رسمی زندگی یک مسئول بیشتر نمایان می‌شود. سرتیم رئیس جمهور از سال 84 تا 86 به بیان بخشهایی از این زوایا پرداخته است.

 سردار جهانگیر دایی‌حامد از سال 84 به مدت دو سال مسئولیت تیم حفاظت رئیس جمهور را بر عهده داشت. از آنجایی که وی در مقاطع و لحظه‌های مختلف در کنار محمود احمدی نژاد بوده، از لحاظ تاریخی می‌تواند شاهد خوبی بر مشی و عملکرد شخصی و مدیریتی رئیس جمهور در طول دو سال اول ریاست جمهوری باشد.
در این مصاحبه تلاش کردیم که زیاد سوال نپرسیم، بلکه با طرح هر سوال، بیشتر شنونده خاطرات و ناگفته ها باشیم.
آنچه می خوانید، مشروح گفتگوی خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با سردار دایی‌حامد است که در سالگرد سوم تیر (انتخاب محمود احمدی نژاد با ریاست جمهوری) انجام شده است تا به عنوان شواهدی در تاریخ ملت ایران ثبت شود:
ادامه مطلب...

اقدامات دکتر محمود

جمعه 86/4/1 11:57 صبح| | نظر

یادش بخیر عجب روزهای پرشوری بود.من که با این سن و سال تا به حال چنین ایامی را تجربه نکرده بودم.سوم تیر دو سال پیش را می گویم.به قول مادرم شده بود مثل روزهای ابتدای انقلاب.اکثر مردم و اغلب مردم جنوب شهر با شور و حالی خاص باورنکردنی و غالبا با بودجه خود به تبلیغ دکتر محمود احمدی نژاد می پرداختند.

به نظر من علت استقبال اینچنینی از دکتر این بود که مردی از جنس مردم کاندید شده بود، و شاید مردم در مقابل ایشان کاندیداهایی از جنس... می دیدند.

به برخی از اقدامات دکتر احمدی نژاد در ریاست جمهوری که توانست دل مومنین را (به قول مصباح یزدی:در طول سالهای بعد از رحلت امام خمینی(ره) بی مهری هایی نسبت به ارزش ها و قوانین اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی شده که دل مومنین و خانواده شهدا را به درد آورده است) شاد نماید اشاره می شود:

*صدور بخشنامه مبنی بر عدم چاپ و نصب عکس خود در ادارات و سازمانهای دولتی

*جمع آوری و حذف تشریفات زاید از نهاد ریاست جمهوری.

*عدم کاخ نشینی و انتقال منزل خود به کنار محل کار خود در میدان پاستور.

*استفاده از هواپیماهای عمومی در چند سفر داخلی که همراهان زیادی نداشت و استفاده نکردن از پاویون تشریفات در صورتی که در دولت های گذشته با وجود تعداد اندک همراهان حتی در سفرهای مختلف از یک هواپیمای اختصاصی استفاده می نمودند.

*حضور سرزده ایشان در مراکز حساس و در میان مردم مانند حضور در نمازجمعه و هیات عزاداری.

*دفاع سرسختانه از مساله انرژی هسته ای.

*سخنرانیهای قاطع در مورد تزلل موقعیت اسراییل،امریکا،انگلیس که به قول خوشان از زمان رحلت امام تا بحال هرگز اینقدر تحقیر نشده بودند. 

امیدوارم دکتر بتواند در راه خدمت رسانی به مردم موفق و پیروز شود.یاعلی 


احمدی نژادوقتی میخوابد

یکشنبه 85/11/22 10:0 صبح| | نظر

احمدی نژاد                                                      سلام.ببینید و صفا کنید.دکتر محمود. 

هر نظری درباره عکس دارید بفرمایید.