پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دود از کنده بلند میشه

پنج شنبه 88/6/26 2:0 صبح| ننجون کروبی، تغییر، مفسدان اقتصادی | نظر

                                        بسمه تعالی

نمی دانم چرا بعضی از سیاستمداران ما که خود را رجال و نخبه سیاسی می دانند هنوز بعد از 30 سال نفهمیدند چه فاکتور هایی مردم را به رای دادن به نفع یک نامزد ترغیب می کند. تغییر یکی از شعارهای اصلی کروبی در انتخابات بود. آقای کروبی شما درست فکر کردید ، مردم تغییر را دوست دارند ، اما تابحال از مردم پرسیده اید چه تغییری را بعد از 30 انقلاب دنبال می کنند؟

نمی دانم شاید دسترسی شما به مردم فقط از طریق ننه جونتون بوده که با رحلت ایشان ارتباط شما هم با مردم قطع و به کارشناسانتان وصل شده.

اشکال نداره ننه جون شما که انشاالله به رحمت خدا رفته اند ولی ننه جون من شکر خدا  زنده اند. مادر بزرگم وقتی ابتدای مناظره شما و دکتر احمدی نژاد را دید ، گفت : این پیر مرده کیه؟ تا گفتیم کروبی گفت : مگر هنوز سر کاره ... این پیر مردا از جون مردم چی می خوان چرا تغییر نمی کنن چرا نمی رن کنار تا یک جوون تازه نفس بجاشون بیاد.

بلی ما هم دنبال تغییریم اما چه تغییری ؟ :

1- تغییر در نحوه برخورد با مفاسد اقتصادی و به دادگاه کشیدن مفسدان گردن کلفت بدون هیچ گونه ملاحظات.

2-تغییر در نحوه برخورد با نخبگان سیاسی که امنیت مملکت را مختل کرده و راست، راست در مملکت می چرخند

3-تغییر و تعویض برخی رجال سیاسی از امورات تصمیم گیری و اجرایی به نهادهای مشورتی

4- تغییر و اصلاح قوانینی که نمی تواند اموال مسئولین را کنترل نماید و ده ها تغییر دیگر

طبق شنیده های بسیار ، آقای کروبی بابت هر رایی که به دست آورده مبلغی حدود 350 الی 400 هزار تومان هزینه کرده است. به راستی قیمت منزل آقای کروبی چقدر بوده که ایشان با فروش نصف آن توانست هزینه تبلیغاتی خود را بپردازد.

جناب کروبی کاش به جای هدر دادن این همه پول (براساس شنیده ها 100میلیارد تومان) بی زبان، 5 هزار واحد آپارتمانی می ساختید و به صورت اقساط به جوانان واگذار می کردید. با این کار هم تعداد آرای شما بیشتر می شد ، هم پولتان هدر نمی رفت و هم ثوابی می شد به روح ننه و ننجونتون.

جنابعالی با نامزد شدنتان مفهوم ظرب المثل های ایرانی را هم برای نسل بعد سخت کردید که واقعا

                                دود از کنده بلند میشه 


نامه به آیت الله مکارم شیرازی

جمعه 88/3/29 12:49 عصر| نامه به آیت الله مکارم، غارتگر بیت المال، سکوت مراجع | نظر

 

بسمه تعالی

جناب آیت الله مکارم شیرازی

مرجعیت محترم شیعیان

سلام علیکم.

حدود یکسال است که می خواهم نامه ای برای شما نوشته و درد دل های خود را با جنابعالی درمیان بگذارم، ولی هر نوبت بنا به دلایلی منصرف شدم. ولی اینبار به خود اجازه تاخیر در تحریر نامه را ندادم.

جناب مکارم سکوت چند روزه شما در اعلام تبریک انتخابات و همچنین عدم اظهار نظر درباره وقایع مختلف قبل و بعد آن برای بنده و امثالهم جای بسی شگفتی و تعجب داشت. چگونه مرجع محترمی که شاید به طور میانگین هر هفته حداقل 3 خبر و تصویر ایشان به عناوین مختلف از شبکه های متنوع صداوسیما پخش می شد بیکباره در این مقطع حساس، روزه سکوت اختیار نموده اند.

بگذارید واقعه ای را برایتان یادآوری کنم. به یاد می آورم چندی پیش در افتتاحیه همایش جذب سرمایه گذاری که توسط سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید، مراسمی به عنوان حمل قرآن بر اساس سنت و رسوم مردم کرد زبان توسط یک گروه دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی اجرا شد. از یاد نمی برم که چگونه برخی از مراجع در اعتراض به اجرای این برنامه کلاسهای درس خود را تعطیل و عزای عمومی اعلام کردند که متاسفانه جو بسیار مسمومی علیه این برنامه در جامعه ایجاد شد که اینها قرآن را مسخره کردند و... که این موضوع باعث شد یک خدمتگزار حزب الهی بنام آقای مهندس جهانگیری که خود را فرزند مرجعیت می دانست، بخاطر کاهش تنشها و تهمت های ناروائی که به دولت نهم وارد می شد، استعفا دهد. خدا می داند معلوم نیست که خلا وجود ایشان چه زمان پر خواهد شد.

بگذرم، بهتر است به حال بپردازم. در چند هفته اخیر با پخش مناظرات مختلف بین کاندیداهای محترم ریاست جمهوری، خصوصا مناظره تاریخی دکتر احمدی نژاد با مهندس موسوی و افشاگری های انقلابی دکتر احمدی نژاد، حال و هوای انتخاباتی کشور دگرگون و علاوه بر ایجاد نشاط سیاسی سوالات مختلفی در اذهان عمومی پدیدار گشت.

نمی دانم چرا دوست داشتم بعد از آن مناظره تاریخی سخنانی از جنابعالی درباره سوء استفاده از بیت المال و جزای مجرمین بشنوم اما متاسفانه!!! حتما شنیده ایددر چند روز اخیر  که در خیابانهای تهران چادر از سر زنان می کشند و یا به جرم داشتن محاسن مردان را به باد کتک می گیرند و بیت المال را به آتش می کشند. حتما در خبرها دیدید چگونه دختر یکی از مسئولین عالیرتبه مردم را به اغتشاش دعوت می کرد. نامه بدون سلام هاشمی به رهبری انقلاب را چطور؟

مطمئنم اخباری که شما رصد می فرمائید چندین برابر خبری است که بنده می شنوم، حاج آقا پس چرا خبری از شما نیست؟ چرا نباید این روزها داستان طلحه و زبیر را از زبان شما بشنوم. شاید من نباید توقع داشته باشم که تاریخ تکرار گردد!!

آیا واقعا مسئله میراث فرهنگی به اسلام ضربه زد و یا اتفاقات اخیر ؟

مرجع گرامی واقعا جا داشت به جای تعطیلی کلاسها به خاطر یک مراسم محلی، این روزها کلاسهای درس را تعطیل و عزای عمومی اعلام می شد.این توقع یک جوان مقلد از مرجعیت است.

جناب آیت الله مکارم شیرازی امیدوارم بنده حقیر را در رسیدن به پاسخ سوالات زیر راهنمائی نمائید.

- از نظر شرع مقدس اسلام در صورتی که شخصی به ناحق از مسئولیت خود در حکومت اسلامی کنار برود که این امر باعث ضرر امت سلامی شود آیا مسببین آن، گناهکار هستند؟ آیا با توبه کردن در نزد خداوند متعال بخشیده خواهند شد؟

- در صورت تائید صحت افشاگری های آقای احمدی نژاد(البته بنده شخصا به صداقت ایشان در سخنان بیان شده ایمان کامل دارم) از لحاظ شرع آیا مسئولینی که چندین سال از این موضوعات خبر داشتند و مردم را مطلع نکردند، مقصر هستند؟ آیا آنها هم با محاکمه شوند؟

- نظر شرع مقدس درباره بی آبرو کردن دستندازان بیت المال چیست؟

- آیا سکوت مسلمین در برابر غارتگران بیت المال جایز است؟

- مقام افشاکننده نام غارتگران بیت المال در نزد خداوند متعال چیست؟

- نظر اسلام درباره سوءاستفاده فرزندان و بستگان مسئولین حکومتی از بیت المال و نحوه برخورد با ایشان چیست؟

امیدوارم نگرانی های بنده را به عنوان یک جوان مسلمان ایرانی که هنوز به نقش تاثیر گزار مرجعیت شیعه معتقد است را درک نموده و مرا راهنمائی فرمائید.

 

29/03/1388

رضاالفت نسب

سرباز صغیر خامنه ای کبیر