پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتایج قرعه کشی عتبات

سه شنبه 89/6/2 2:55 عصر| عتبات، نتایج، قرعه کشی، عالیات | نظر

پیش ثبت‌نام دور جدید عتبات عالیات که از ساعت 8 صبح روز پنج‏شنبه 21 مرداد آغاز شده بود تا روز دوشنبه 31 مرداد 89 ادامه یافت.
روزهای اول و دوم شهریور ماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده می‌شود و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد، از سیستم حذف خواهند شد؛ روز چهارشنبه سوم شهریور 89 قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز پنج‌شنبه چهارم شهریور مصادف با پانزدهم ‌ماه مبارک رمضان، ولادت کریم اهل‌بیت روی سامانه پیش‌ثبت نام عتبات عالیات به آدرس اینترنتی http://atabat.haj.ir قرار خواهد گرفت که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ ثبت‏نام خود در کاروان‌ها مطلع شوند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


آغازثبت نام عتبات

شنبه 89/5/16 1:5 عصر| عتبات، ثبت نام، عالیات | نظر

 ثبت نام این دوره عتبات عالیات مربوط به اعزام زایران در قالب جدول زمانی اول مهر تا چهارم آذرماه امسال است.
بر اساس اعلام معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، ثبت نام زایران عتبات همچون دوره های قبلی در سامانه پیش ثبت نام عتبات و با دریافت کد رهگیری صورت می گیرد.
بر این اساس، آغاز پیش ثبت نام از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 21 مردادماه و آغازماه مبارک رمضان تا ساعت 24 روز دوشنبه 31 ماه جاری است.
معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت یادآورشد: مشخصات ثبت کنندگان در سامانه عتبات در روزهای اول و دوم شهریورماه با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده می شود و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.
همچنین بر اساس اعلام این معاونت، برنامه قرعه کشی از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات دوره جدید، سوم شهریورماه انجام می شود و نتیجه آن روز شنبه چهارم شهریورماه روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.
حدود چهارهزار زایر ایرانی، روزانه و از طریق مرزهای زمینی به عتبات عالیات عراق اعزام می شوند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


بازگشایی مرزجدیدبرای عبور زائران عتبات

چهارشنبه 89/4/9 5:1 عصر| جدید، بازگشایی، مرز | نظر

 روز چهارشنبه  مرز چزابه با اعزام نخستین کاروان 120 نفره وهمزمان با آغاز ساخت پایگاه دایم پایانه مرزی بازگشایی شد. 
شمار زایران عتبات عالیات انتقالی از طریق مرز چزابه در هفته‌های آینده به 500 نفر افزایش می‌یابد که پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 2 هزار و 500 نفر در روز برسد. بازارچه مرزی "شیب" در استان میسان عراق در مجاورت بازارچه مرزی چزابه در ایران‌ به منظور توسعه و تقویت مبادلات بازرگانی بین دو کشور ، 27 خرداد افتتاح شد و با اعزام نخستین کاروان زایران عتبات عالیات از مرز چزابه، این مرز نیز برای زایران عتبات عالیات عراق بازگشایی شد. ‌هم‌اکنون روزانه 35 کاروان از شلمچه، 35 کاروان از خسروی و 30 کاروان دیگر از مرز مهران به عراق اعزام می‌شوند. بازارچه مرزی چزابه در 20 کیلومتری جنوب غربی بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان و با استان میسان عراق هم مرز است. حدود سه هزار زایر ایرانی از طریق مرزهای زمینی روزانه به عتبات عالیات عراق اعزام می شوند. فزایش اعزام روزانه زایران تا سقف پنج هزار نفر به عتبات عالیات عراق در دستور کار سازمان حج و زیارت قرار دارد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


آخرین مهلت ثبت نام عتبات

سه شنبه 89/3/25 12:22 عصر| عتبات، ثبت، نام | نظر

 آغاز پیش ثبت نام جدید از متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از ساعت 8 صبح روز دوشنبه - 24 خردادماه - است و تا ساعت 24 روز دوشنبه - 31 ماه جاری- ادامه خواهد داشت.
بر این اساس، نتایج قرعه کشی از ثبت نام کنندگان روز شنبه - پنجم تیرماه امسال - بر روی پایگاه پیش ثبت نام معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به آدرس http://atabat.haj.ir منتشر می شود. برنامه اعزام زایران دوره جدید از 31 تیر تا 31 شهریورماه امسال برگزار می شود. 

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


 


نتایج قرعه کشی عتبات

دوشنبه 89/2/6 1:22 عصر| عتبات، جدید، نتایج، قرعه، کشی | نظر

 افرادی که پیش از این از طریق سامانه پیش‌ثبت‌نام عتبات به آدرس اینترنتی atabat.haj.ir ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و وارد کردن مشخصات خود از نتایج این قرعه‌کشی مطلع شوند و ثبت‌نام خود را قطعی کنند. پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 25 فروردین تا ساعت 24 روز شنبه 31 فروردین صورت گرفت.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


قرعه کشی عتبات

چهارشنبه 89/2/1 2:47 عصر| عتبات، کربلا، قرعه کشی | نظر

نتایج قرعه کشی ثبت نام کنندگان جدید ، روز یکشنبه - پنجم اردیبهشت ماه- روی سامانه عتبات عالیات سازمان حج و زیارت قرار می گیرد.
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده اند و حائز اولویت تشرف اعلام نشدند، این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات آنها بر اساس گروه­بندی مربوطه به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد . این سازمان تصریح کرد: اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام نکرده اند ، از سامانه پیش ثبت نام حذف می شوند و در صورتی که این دسته مایل به تشرف در این دوره هستند ، لازم است نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند. سازمان حج و زیارت همچنین در اطلاعیه ای تاکید کرد که ثبت نام اینترنتی سفر به عتبات عالیات تا سوم خرداد ماه امسال ادامه دارد و ثبت نام افراد به شکل گروهی حداکثر تا شش نفر و یک نفر نیز به عنوان سرگروه امکان پذیر است. دوره جدید اعزام زائران از 30 اردیبهشت ماه آغاز می شود و تا پایان تیرماه امسال ادامه دارد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


ثبت نام جدیدعتبات

دوشنبه 89/1/23 1:38 صبح| عتبات، ثبت نام، جدید | نظر

 بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، ثبت‌نام گروه‌های اعزامی عتبات عالیات از تاریخ 30 اردیبهشت تا 31 تیر 89 ‌به شرح ذیل است‌:
*به ماننده دوره‌های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت‌نام در گروه‌ها‌، در سامانه پیش ثبت‌نام عتبات نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت خواهند کرد.
*شروع پیش ثبت‌نام از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 25 فروردین تا ساعت 24 روز شنبه 31 فروردین خواهد بود.
*روزهای یکم و دوم اردیبهشت ماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد، از سیستم حذف خواهند شد‌.
*روز شنبه مورخ 4 اردیبهشت 89 قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز یکشنبه 5 اردیبهشت بر روی سامانه پیش‌ ثبت‌نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ ثبت‌نام خود در کاروان‌ها مطلع شوند.
*افرادی که در پیش ثبت‌نام دوره‌های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده‌اند‌، این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت‌نام نداشته و اطلاعات آنها(‌‌بر اساس گروه‌بندی مربوطه‌) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد‌.
*اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت‌‌نام نکرده‌اند‌، از سامانه پیش ثبت‌نام حذف خواهد شد و در صورتی که این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند‌، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت‌نام اقدام کنند.
*افرادی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی 35 نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود‌، گروه مذکور حذف شده و در قرعه‌کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد‌.
*متقاضیان می‌توانند به یکی از دو روش ذیل نسبت به پیش ثبت‌نام عتبات عالیات اقدام کنند:
الف ـ پیش ثبت‌نام گروهی‌، از 1 تا 7 نفره (ثبت‌نام در این روش حداقل یک نفر و حداکثر تا 7 نفر است)
ب ـ پیش ثبت‌نام گروهی‌، فقط 35 نفره ( ثبت‌نام در این روش باید حتماً 35 نفر کامل باشد‌)
*فقط 15درصد ظرفیت اعزام مختص اعزام‌های گروهی ( گروه‌های 35 نفره‌) است‌‌ لذا پیشنهاد می‌شود برای آنکه از امکان بیشتری برای تشرف بهره‌مند شوید، در گروه‌های حداکثر تا 7 نفره ثبت نام کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


وضعیت اعزام سامرا

چهارشنبه 89/1/18 3:43 عصر| | نظر

حسین اکبری گفت‌: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود که از امروز زائران عتبات عالیات به زیارت سامرا نیز مشرف شوند‌ اما به دلیل شرایط موجود، این تصمیم را برای چند روز دیگر به تأخیر انداخته‌ایم.
وی با اشاره به این موضوع که در حال بحث و بررسی اوضاع کنونی عراق برای اعزام زائران به سامرا هستیم، افزود: فکر نمی‌کنم این موضع طولانی شود و تنها چند روزی اجرای این تصمیم را متوقف کرده‌ایم. شایان ذکر است اعزام زائران ایرانی به سامرا به دلیل عدم وجود تضمین امنیتی از آذر ماه سال گذشته متوقف شده است.
*مرز چزابه به‌زودی بازگشایی می‌شود
اکبری در خصوص باز شدن مرز «چذابه» برای اعزام زائران به عتبات نیز گفت: برای باز شدن مرز چزابه، دو طرف توافقات نهایی را انجام داده‌اند و از طرف ایران آمادگی کامل برای بازگشایی این مرز وجود دارد. وی ادامه داد: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که از 25 فروردین زائران را از مرز چزابه به عتبات اعزام کنیم، اما هنوز طرف عراق آمادگی این امر را ندارد.
معاون سازمان حج و زیارت در امور عتبات عالیات یادآور شد: در صورت بازگشایی مرز چزابه جهت اعزام زائران به عتبات، در ابتدا به‌صورت روزانه یکی دو کاروان از این مرز تردد خواهند کرد تا مشکلات احتمالی برطرف شود و به مرور ظرفیت این مرز نیز افزایش خواهد یافت. گفتنی است با تردد زائران از مرز چزابه به عراق، فاصله تا عتبات عالیات از طریق این مرز نسبت به مرز شلمچه، 200 کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


فراخوان مداحان و روحانیون

چهارشنبه 88/12/26 2:51 عصر| مداحی، مداحی در کربلا | نظر

مدیریت حج وزیارت غرب استان تهران درنظر دارد درجهت بهره مندی معنوی بیشتر زائرین عتبات عالیات نسبت به جذب تعدادی روحانی و مداح واجد شرایط ازطریق برگزاری آزمون ومصاحبه اقدام نماید.لذا متقاضیان حداکثر تا تاریخ 19/1/89 با دراختیار داشتن مــدارک ذیل جهت ثبت نام به طبقه دوم مدیـریت حج وزیارت غرب استان تهران واحد ثبت نام و اعزام مراجعه نمایند *شرایط ثبت نام: 1-حداقل سن25و حداکثر55سال 2-تأهل 4- روحانیون محترم می بایست ملبس به لباس روحانیت بطوردائم باشند. 5- مداحان ارجمند می بایست توانایی قرائت صحیح قرآن وزیارت نامه ها وادعیه را داشته باشند واعزام آنها فقط اختصاص به عتبات عالیات دارد. * مدارک لازم : 1-تکمیل فرم اطلاعات فردی 2-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی 3-شش قطعه عکس4 ×3(عکس جدید تمام رخ بازمینه سفید) 4-واریزمبلغ000/100ریال به حساب سیبای بانک ملی به شماره 0102555515006 به نام آقای آخوندزاده 5-ارائهCD یانوارکاست ازاجرای مداحی و روضه (جهت مداح) جهت کسب اطلاعـات بیشتر با شمـاره تلفـن 4-2733261 داخلی 1 تماس حاصل فرمائید.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


سفربه کاظمین

سه شنبه 88/12/25 4:29 عصر| کاظمین، سفربه | نظر

 اکبری با اعلام این مطلب که از ?? فروردین ماه سال آینده سفر به شهر سامرا دوباره انجام خواهد شد گفت: افرادی که از ?? فروردین ماه سال ?? به کشور عراق اعزام می‌شوند یک شب به مدت سفر آنها اضافه شده است.
وی ادامه داد: البته ?? کاروانی که از مرز خسروی وارد عراق می‌شدند مدت اقامت آنها در عراق ? شب بود ولی بقیه بیش از ?? کاروان، ? شب در عراق اقامت می‌کردند اما از سال آینده با توجه به‌اینکه در کاظمین با نبود محل اقامت مواجه هستیم مسافران یک شب در شهر بغداد اقامت می‌کنند و یک روز تشرف به شهر سامرا خواهند داشت البته ستاد عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، زیارت‌گاه‌های دیگری را نیز مد نظر دارد که به این سفر اضافه کند. در پی حوادث تروریستی در شهر سامرا و ناامن بودن این شهر قبل از برگزرای انتخابات در عراق سفر به این شهر از برنامه‌های زیارتی مسافران حذف شده بود که در پی پایان یافتن انتخابات و برقراری نسبی امنیت این سفر از سال آینده برگزار می‌شود.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


   1   2   3   4   5   >>   >