پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام از اولویت های یک الی ده بانک ملت ع

شنبه 88/1/29 10:59 صبح| اولویت های بانک ملت | نظر

ثبت نام از اولویت های یک الی ده بانک ملت و زائرین کهنسال 1307 و ماقبل با تفاق یک نفر همراه تا 31/03/88 بلا مانع است.

مرحله دوم قرعه کشی ثبت نام کنندگان عمره بانک ملت در هفته حج انجا

سه شنبه 88/1/25 6:39 عصر| | نظر

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام عمره و حج تمتع در بانک‌ها حتما امسال انجام می‌شود؛ ولی اکنون زمان و تصمیم‌ها درباره‌ی آن مشخص نیست و ثبت نام در بانک‌ها انجام نمی‌شود.عبدالله نصیری گفت: حدود یک‌میلیون و 800هزار نفر در نوبت تشرف حج تمتع و بیش از سه‌میلیون نفر ودیعه‌گذار بانک ملت منتظر تشرف به عمره هستند.
وی با اشاره به تعیین اولویت برای یک‌میلیون و 200 هزار نفر از میان افرادی که در بانک ملت سپرده‌گذاری کرده بودند، اظهار کرد: مرحله‌ی دوم قرعه‌کشی برای تعیین اولویت سپرده‌گذاران بانک ملت و افرادی که در این بانک سپرده‌گذاری می‌کنند، در هفته‌ی حج امسال انجام می‌شود.
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت به آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله‌ی دوم کاروان‌های عمره از 21 فروردین‌ماه در استان تهران اشاره کرد و افزود: در روز نخست، 26هزار و 541 نفر در دفاتر مجاز استان تهران برای عمره ثبت نام کردند و ثبت نام در دیگر استان‌های کشور به ترتیب، از یکشنبه (23 فروردین‌ماه) آغاز می‌شود.وی بیان کرد: میان روزهای ثبت نام در استان‌های مختلف، فاصله‌ی زمانی تعیین شده است تا سایت اینترنتی با ترافیک و قطعی مواجه نشود. نصیری گفت: تاکنون گزارشی از شدت برخوردها با زایران ایرانی در عمره‌ی امسال نگرفته‌ایم و روند عمره روان است. گفتنی است ، سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که فیش های عمره بانک ملی در آینده باطل نمی شود ولی باید تبدیل به سند بانک ملت شود و اولویت آن بر اساس قرعه کشی آینده خواهد بود. در عمره جاری که 12 روزه است و از 12 اسفند شروع و تا 24 مرداد ادامه دارد بالغ بر 800 هزار نفر از هموطنان موفق به انجام مناسک عمره مفرده خواهند شد.


جزئیات اعزام مرحله دوم زائران عمره مفرده 88 اعلام شد

شنبه 88/1/22 7:10 عصر| | نظر

 «صمد سلیمان‌جاه» در مورد جزییات ثبت نام عمره مفرده گفت: دارندگان فیش عمره بانک ملی اگر به هر دلیلی در این مرحله نام‌نویسی نکنند باید فیش خود را در زمانی که اعلام می‌شود تبدیل به سند بانک ملت کنند و برای نوبت اعزام در انتظار قرعه‌کشی آینده قرار بگیرند.

وی یادآور شد: فقط افرادی که دارای فیش بانک ملی هستند در نوبت دوم به مکه معظمه و مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وی درباره نحوه پذیرش و ثبت‌نام زائران گفت: ذخیره (رزرو) اولیه، در ابتدا متقاضی واجدالشرایط با مراجعه به یکی از کارگزار‌های مجاز در سطح استان و با ارائه مدارک لازم نسبت به انتخاب و ذخیره (رزرو) در یکی از گروه‌های اعزامی اقدام و در انتها برگه انجام رزرو اولیه را حاوی مشخصات گروه پروازی مربوط به همراه نام و نشانی کارگزار عامل (مقصد) و کد پیگیری دریافت می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه با انجام رزرواسیون تحت وب و دسترسی کارگزاران جهت تکمیل ظرفیت گروه‌های پروازی مختلف، کارگزاران اکیداً از دریافت مدارک بدون ثبت‌نام در سامانه خودداری کنند و در صورت انجام این مسئله و تکمیل ظرفیت گروه، کارگزار خاطی در برابر متقاضیان معترض مسئول خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان تهران ادامه داد: مبلغ دریافتی از زائر جهت انجام رزرواسیون اولیه و صدور رسید و انجام آن به همراه کد پیگیری، بیست هزار ریال خواهد بود.

سلیمان‌جاه در خصوص ثبت‌نام قطعی گفت: بعد از انجام رزرواسیون اولیه لازم است هر یک از متقاضیان در مدت زمان تعیین شده (72 ساعت از تاریخ صدور برگه رزرواسیون اولیه) با ارائه اصل و رونوشت مدارک مورد نیاز و اشاره شده جهت انجام ثبت‌نام قطعی به کارگزار عامل (مقصد) اقدام کنند. در صورت عدم مراجعه متقاضی در مهلت مقرر، وی به صورت خودکار از سامانه ثبت‌نام حذف شده و جهت ثبت‌نام باید مراحل قبلی را مجددا طی کند.


مدیر حج و زیارت استان تهران درباره مدارک مورد نیاز ثبت نام در کارگزار مقدماتی (مبدا) جهت رزرواسیون، گفت: فیش (سند) معتبر ثبت‌نام عمره، اصل و تصویر قبض سپرده‌گذاری اولیه و کارت و یا شماره ملی و تصویر آن از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام اولیه است.

سلیمان‌جاه در خصوص مدارک مورد نیاز ثبت نام در کارگزار عامل (مقصد) جهت ثبت‌نام قطعی، گفت: برگه رزرواسیون اولیه ممهور به مهر کارگزار مقدماتی، اصل و تصویر قبض سپرده‌گذاری اولیه، کارت یا شماره ملی، گذرنامه معتبر با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ پرواز، یک قطعه عکس 4×6 رنگی، زمینه روشن مطابق با عکس گذرنامه و 4 قطعه عکس 3×4 رنگی، زمینه روشن از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام قطعی است.

وی گفت: متقاضیان قبل از واریز هزینه تشرف نسبت به درست بودن مشخصات خود در قبض واریز هزینه سفر توجه کنند و در صورت هرگونه مغایرت حتماً نسبت به اصلاح آن توسط کارگزار مقدماتی اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

سلیمان‌جاه ادامه داد: منظور از کارگزار مقدماتی،‌ دفتر یا شرکت زیارتی است که عمل رزرو و ثبت اطلاعات اولیه متقاضی را انجام داده و کارگزار عامل هم دفتر یا شرکتی است که مسئولیت عملیات ثبت‌نام قطعی، آموزش زائر و اعزام را برعهده خواهد داشت./



متقاضیان عمره تابستانی از جمعه هفته آینده به گروهها مراجعه کنند

سه شنبه 88/1/11 12:27 عصر| حج در ماه رجب، کاروان حج در شعبان | نظر

سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی متقاضیان تشرف به عمره تابستانی از جمعه هفته آینده خبر داد.

کلیه کسانی که فیش عمره بانک ملی در دست دارند وتاکنون موفق به ثبت نام در اعزام های فصل بهار نشده اند می توانند به گروههایی که از 27 خرداد تا 24 مرداد اعزام می شوند مراجعه و پذیرش شوند.

اسامی گروهها از اواسط هفته آینده در روزنامه ها ونشریات استانی اعلام می گردد.

 سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که گروههای عمره تابستان ویژه دارندگان فیش های بانک ملی است ودارندگان اسناد بانک ملت تنها در گروههای بهار ی می توانند پذیرش وا عزام شوند .

بر اساس این گزارش مهلت نام نویسی در گروههای عمره تابستان از هنگام آغاز در هر استان، ده روز تعیین شده است.

فرصت تعیین شده برای پذیرش در گروههای عمره تابستانی آخرین مهلت برای دارندگان فیش های بانک ملی است و چنانچه پس از آن فرد و یا افرادی به هر دلیلی تمایل به تشرف عمره سال جاری نداشته باشند باید فیش عمره خود را تبدیل به سند بانک ملت نموده و برای تعیین نوبت بعدی منتظر قرعه کشی باشند.


ممانعت همراهان زائرین عمره در ترمینال 1 فرودگاه

سه شنبه 88/1/11 12:20 عصر| | نظر

به منظور رفاه بیشتر زائران بیت ال...الحرام و برقراری نظم وانضباط در روند اجرای عملیات پرواز و اعزام وبا توجه به اینکه فضای ترمینال یک فرودگاه مهر آباد تنها به افرادی اختصاص یافته است که عازم این سفر می باشند و اجازه تردد فقط به زائرانی داده می شود که هنگام ورود مدارک سفر (بلیط و یا پاسپورت)ارائه نمایند.همچنین اداره کل فرودگاه مهر آباد بر عدم حضور همراهان زائرین در ترمینال یک فرودگاه تاکید نموده اند.

فراخوان چهل 40 اولویت اول بانک ملت به عمره88

دوشنبه 88/1/10 1:6 عصر| | نظر

کلیه دارندگان سند عمره بانک ملت استان تهران که در قرعه کشی از اولویت یک تا چهل برخوردار شده اند ، مجاز به ثبت نام در کاروانهای فروردین،اردیبهشت وخرداد ماه 1388 (مرحله اول اعزام عمره) می باشند. پیش تر از متولدین سال 1307 و قبل از آن که دارای سند عمره بانک ملت (بدون در نظر گرفتن اولویت) هستند، دعوت بعمل آمده بود.

زایران مرحله دوم عمره از 21 فروردین به کاروان ها مراجعه کنند

سه شنبه 87/12/27 1:59 عصر| | نظر

سازمان حج و زیارت از کلیه متقاضیان عمره که خواهان تشرف در مرحله دوم عمره جاری هستند خواست که از روز جمعه 21 فروردین به گروهها مراجعه کنند.  این عده فقط  شامل کسانی است که فیش عمره بانک ملی در دست دارند و به هر دلیلی در مرحله اول اعزام ها موفق به نام نویسی در گروهها نشده اند.

بر اساس این گزارش اولویت های اعلام شده از دارندگان اسناد بانک ملت مخصوص نامنویسی در گروههای اعلام شده تا 26 خرداد ماه است و آنها نمی توانند در گروه های مرحله دوم ثبت نام کنند .

مرحله دوم اعزام های عمره شامل گروههایی می شود که پرواز آنها از 27 خرداد تا 24 مرداد می باشد.

اسامی گروهها همراه با تاریخ پرواز و هزینه ها متعاقبا" از طریق جراید به اطلاع خواهد رسید .

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است اگر دارندگان فیش های بانک ملی به هر دلیل نتوانند در عمره جاری مشرف شوند باید پس از آن طبق برنامه ای که از سوی سازمان اعلام می شود فیش بانک ملی خود را تبدیل به سند بانک ملت نموده و برای تعیین نوبت منتظر قرعه کشی باشند.

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که فیش های عمره بانک ملی در آینده باطل نمی شود ولی باید تبدیل به سند بانک ملت شود و اولویت آن بر اساس قرعه کشی آینده خواهد بود.

در عمره جاری که 12 روزه است و از 12 اسفند شروع و تا 24 مرداد ادامه دارد بالغ بر 800 هزار نفر از هموطنان موفق به انجام مناسک عمره مفرده خواهند شد.


سند های بانک ملت به هیچ وجه قابل نقل و انتقال نیست

شنبه 87/12/24 5:25 عصر| | نظر

سازمان حج و زیارت از غیر ممکن بودن اسناد عمره بانک ملت به دیگران خبر داد. به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت انتقال اسناد عمره بانک ملت همانطور که در کارت بانک آمده تنها به بستگان درجه یک امکانپذیر می باشد.

 بر اساس این گزارش انتقال اسناد عمره به بستگان درجه یک هم از طریق سیستم نرم افزاری که بین دفاتر حج و زیارت استانها و شعب بانک ملت تعریف شده صورت می گیرد.

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که هر گونه انتقال با واسطه و یا گرفتن وکالت برای انتقال مردود و غیر قابل قبول است.

 بر اساس گزارش های واصله دلالان و سود جویان که باصدور مجوز نقل و انتقال اسناد توسط دفاتر زیارتی و جمع شدن فیش های بانک ملی با بن بست مواجه شده اند اخیرا" با وکالت گرفتن از افراد قول انقتال اسناد را می دهند .

سازمان حج و زیارت از همه موطنان خواسته است که فقط  در چارچوب توافقی که در هنگام ودیعه گداری آن را امضاء کرده اند عمل کنند و خود را گرفتار سود جویان نکنند. گفتنی است سازمان حج و زیارت پیش تر اعلام کرده است که دارندگان سند عمره بانک ملت که در قرعه کشی از اولویت یک تا بیست برخوردار شده اند برای اعزام درکاروانهای فروردین، اردیبهشت و خرداد 1388 حداکثر تا پنج شنبه 22 اسفند به کاروانها مراجعه کنند


برنامه جدید سازمان حج جهت تشرف

شنبه 87/12/24 11:5 صبح| | نظر

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج زیارت گفت: با ثبت نام جدید سازمان حج همه ساله و با قرعه کشی، افراد مستطیع به حج تمتع مشرف می شوند.

 نصیری مدیرکل امور بین الملل و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: سال آینده برای حج تمتع و عمره مفرده نام نویسی می شود.

وی با بیان این که تعداد یک میلیون و 800 هزار نفر در نوبت تشرف به عمره مفرده هستند ؛ گفت : تعداد بالای ثبت نام شدگان در عمره مفرده ؛ نام نویسی مجدد را با مشکل روبرو خواهد کرد .

نصیری با بیان اینکه قرار نیست افرادی که برای حج تمتع نام نویسی کرده اند ؛ به مدت 18 سال در انتظار بمانند؛ در خصوص برنامه جدید سازمان حج گفت : مسوولین سازمان حج و زیارت و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در صدد هستند بر اساس موافقتی که گرفته شده است یا از عربستان افزایش سهمیه گرفته شود و یا در قالب سهمیه موجود تعداد افرادی که هر سال مستطیع می شوند و باید به حج بروند در ثبت نام سازمان حج شرکت کنند.

وی افزود : با شرایط جدید تقاضا بیشتر از عرضه خواهد بود که بین متقاضیان در هر سالی که ثبت نام می کنند قرعه کشی صورت می گیرد .

نصیری با بیان اینکه تاکنون مبلغی که به عنوان ودیعه و علی الحساب دریافت می شد حدود یک میلیون تومان بود، گفت: در شرایط جدید تصمیم بر این است چون افراد در همان سال مشرف می شوند و کسانی هستند که از حیث مالی مستطیع خواهند بود از انها هزینه حج همان سال گرفته شود و آنها که در قرعه کشی پذیرفته می شوند پولشان را پرداخته و طبق برنامه سازمان حج مشرف می شوند.

وی افزود : کسانی که در قرعه کشی پذیرفته نشوند می توانند پول خود را از بانک باز پس بگیرند و در انتظار ثبت نام و قرعه کشی های بعدی باشد .

نصیری ادامه داد: شروع و آغاز ثبت نام مجدد با روش جدید نیازمند برنامه ریزی دقیق و کافی خواهد بود .
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج زیارت در خصوص اولویت حج تمتع نیز گفت : کسانی که تا 30/8/83   در شعب بانک ملی سپرده گذاری و همچنین کسانی که قبل از این تاریخ نام نویسی کرده اند در حج آینده مشرف می شوند .

نصیری افزود : ثبت نام کنندگان سال های 81 ،82 ،76 ،62 ،63 نیز که تاکنون به هر دلیلی مشرف نشده اند، می توانند در خرداد با اعلام کاروان ها، نام نویسی کنند.

وی در خصوص تسهیلات برای کهنسالان نیز گفت : کهنسالان 80 سال به بالا نیز که در نوبت تشرف هستند می توانند خرداد در کاروان ها نام نویسی کرده و به حج مشرف شوند .

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج زیارت در پایان گفت : امسال سه گروه زائران عادی که تا پایان 30/8/83 نام نویسی کرده اند و زائران کهنسالی که سن 80 سال دارند و همچنین زائرانی که درسال 85 و 86 ودیعه گذاری کرده اند و بالای 85 سال سن دارند جزو مشرف شوندگان حج آینده خواهند بود.


حج و زیازت بیست اولویت بانک ملت را برای تشرف به عمره دعوت کرد

یکشنبه 87/12/18 6:15 عصر| | نظر

سازمان حج و زیارت از کلیه دارندگان سند بانک ملت که در قرعه کشی از اولویت های یک تا بیست برخوردارشده اند خواست تا در اسرع وقت به کاروانهای اعلام شده مراجعه کنند

<      1   2   3   4   5   >>   >