پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سکوت و بی غیرتی برخی مسوولین:

پنج شنبه 87/4/20 12:43 صبح| | نظر

حجت الاسلام جهانشاهی در ادامه مسیر پیاده روی خویش هم اکنون در صفاشهر استان فارس در حوالی 300 کیلومتری اصفهان است که از دیروز تا کنون به علت افت فشار در اثر گرمازدگی و خستگی مفرط در این شهر توقف کرده است و به دلیل خون ریزی و درد شدید پا در اثر راهپیمایی طولانی، روانه بیمارستان ولیعصر(عج) صفاشهر شده
عدالتخواهی از شعار تا عمل/ طلبه سیرجانی راهی بیمارستان شد

به گزارش خبرنگار عدالتخانه، طلبه عدالتخواه سیرجانی که در اعتراض به عدم رسیدگی به مفاسد اقتصادی و زمین خواری در سیرجان با پای پیاده به سوی تهران روانه شده است، پس از طی 7 کیلومتر پیاده روی و گذشتن از صفاشهر، به علت افت فشار خون به بیمارستان منتقل و بستری شد. 

بر مبنای این گزارش، حجت الاسلام جهانشاهی در ادامه مسیر پیاده روی خویش هم اکنون در صفاشهر استان فارس در حوالی 300 کیلومتری اصفهان است که از دیروز تا کنون به علت افت فشار در اثر گرمازدگی و خستگی مفرط در این شهر توقف کرده است و به دلیل خون ریزی و درد شدید پا در اثر راهپیمایی طولانی، روانه بیمارستان ولیعصر(عج) صفاشهر شده و تا امروز در استراحت پزشکی بوده است. 

وی امروز قصد ترک این شهر را داشت که پس از خروج از این شهر و طی 7 کیلومتر، ناچار به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) صفاشهر منتقل و بستری شد. 

حرکت انقلابی جهانشاهی با استقبال مردم صفاشهر مواجه شده و دیشب مهمان یکی از طلاب و روحانیون این منطقه بود. 

مردم صفاشهر در گفتگو با جهانشاهی، "سنگ خواری" را مشکل اصلی این شهر می دانند و از تاراج معادن سنگ، آن هم با نام یک موسسه خیریه، به عنوان بزرگترین اجحاف در این منطقه یاد می کنند.
 
بر مبنای اخبار دریافتی، وی علیرغم کسالت شدید و تشدید گرمای هوا، همچنان مصمم است تا با پای پیاده به سمت تهران بیاید و داد مردم سیرجان را از مسئولان دستگاه قضایی و دولتی بستاند

اخبار از سیرجان حاکی از این است که دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به جای برخورد با زمین خواران سرشناس شهر و مسئولان متخلف، فشار گسترده ای بر رسانه ها و نشریات محلی و منطقه آورده اند تا رسانه ها مجبور به انتقاد از حرکت جهانشاهی شده اند و نشریاتی که پیش از این تیترهای انتقادی از عملکرد ضعیف مسئولان و زمین خواران منطقه می زدند، به یکباره تغییر مواضع داده اند. 

گفتنی است که پیش از این، خبرنگاران برخی از نشریات محلی در جلسه با حجت الاسلام جهانشاهی در هنگام خروج از محدوده استان کرمان، از فشار نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خبر داده بودند.
مرجع : عدالتخانه


آفات لغزش و فساد روحانیت

شنبه 86/10/15 12:31 صبح| | نظر

آفات لغزش و فساد روحانیت


چند وقت پیش تو خیابون یک روحانی سمند سوار رو دیدم از قضا حاج آقا رو شناختم. شنیده بودم در ادره تعزیرات کار میکنند ولی نگفته بودند سمند سوار میشوند(البته اگر خدا قبول کنه) سرتون رو درد نیاررم،یاد سخنان رهبر فرزانه در جمع مسئولان دادگاههای ویژه روحانیت افتادم،که نکاتی  از آن رابرایتان نقل میکنم:


چند سال پیش که مقدمات تشکیل این دادگاه[دادگاه ویژه روحانیت] بود،خدمت امام رفتم وبرایشان عرض کردم که این انقلاب،به پشتوانه ی هزار سال نفوذ معنوی روحانیت شیعه،به پیروزی رسید. ...الان با عمل بعضی ماها،این ذخیره هزار ساله،ضایع میشود و از بین میرود.ما پول و سرمایه ای را برداشتیم خرج کردیم و بساطی را درست کردیم.حالا خود این سرمایه،با کار بعضی از ماها دود میشود،به هوا میرود...اتفاقا یکی از مثالهایی که برای امام زدم،همین بود که گفتم،مردم کنار خیابان ایستاده اند و منتظر تاکسی هستند،یک وقت می بینند آقای عمامه بسری،جلوی بنز نشسته و سیگاری هم به انگشت گرفته و از خیابان ورود ممنوع رد می شود.*این کار،واقعا با روحانیت و وجهه روحانیت در بین مردم،چه میکند؟ویران میکند دگر.چه رسد به اینکه معلوم شود این شخص،فلان عمل خلاف را هم انجام می دهد؛فلان سوء استفاده ی مالی را هم می کند؛فلان سوءاستفاده ی از قدرت را هم مرتکب می شود؛فلان عمل جنسی را هم انجام می دهد؛فلان کار ناسالم را هم می کند!با دیدن چند مورد از اینها ،دندان روی جگر میگذارند؛ولی وقتی زیاد شد،می گویند ای طایفه هم فاسد گردید.


* ((یاد نقش پرویز پرستوئی در فیلم مارمولک افتادم))


باشد که حرف این پیر مراد آویزه گوش بعضیها... شود.


 


طلبه موبایل به دست ومجتهدی

سه شنبه 85/10/26 9:6 صبح| | نظر

سلام.فقط توجه کنید

سخنان زیبای استاد اخلاق آیت الله مجتهدی تهرانی درجمع اقشار مختلف!!!:

(روزی درصحن مطهر رضوی یکی از طلبه ها رو دیدم که داشت وسط صحن با موبایل صحبت میکرد،وقتی صحبتهاش تموم شد بهش گفتم عزیزم میخوام نصیحتی بهت کنم،من نمیگم موبایل،ماشین،... بد است ،ولی من وشمای طلبه نباید به این چیزها  اعتنایی داشته باشیم  و طلبه واقعی باشیم بابا با این کارها خیال میکنی مردم رو ما چه فکری میکنند.بهش گفتم درسته که طلبه ای ولی فکر کنم یک معلم اخلاق هم نداشته ای...بابا مگه من نمیتونم ماشین بخرم...) 

آقایون تورو خدا تعصب الکی به خرج ندهید.این حرف من نیست ،حرف کسیه که عمرشون رو برای تربیت طلبه ها گذاشتند.

بعضی از دوستان فکر میکنند ما دشمن روحانیتیم،نه ولله اینطور نیست دیگه وقت اون گذشته از روحانیون با معرفت تعریف و تمجید بکنیم وظیفه ما همینک پرسش از روحانیت در جهت رشد این نهاد و نهایتا اصلاح جامعه اسلامیست

نظریادتون نره.

یا علی