پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب مداح و روحانی

پنج شنبه 89/1/26 12:57 عصر| جذب، مداح، و، روحانی | نظر

 به گزارش روابط عمومی حج وزیارت غرب استان تهران فراخوان روحانی ومداح جهت کاروان های عتبات عالیات وسوریه غرب استان تهران تا تاریخ 31/1/89 تمدیدشد. لذا به  اطلاع روحانیون محترم ومداحان وذاکران اهل بیت عصمت وطهارت غرب استان تهران مشتاق خدمت به زائرین اهل بیت (ع) می رساند : مدیریت حج وزیارت غرب استان تهران درنظر دارد درجهت بهره مندی معنوی بیشتر زائرین عتبات عالیات نسبت به جذب تعدادی روحانی و مداح واجد شرایط ازطریق برگزاری آزمون ومصاحبه اقدام نماید.لذا متقاضیان حداکثر تا تاریخ 31/1/89 با دراختیار داشتن مــدارک ذیل جهت ثبت نام به طبقه دوم مدیـریت حج وزیارت غرب استان تهران واحد ثبت نام و اعزام مراجعه نمایند

*شرایط ثبت نام:

1-حداقل سن25و حداکثر55سال

2-تأهل

 3- روحانیون محترم می بایست ملبس به لباس روحانیت بطوردائم باشند.

 4- مداحان ارجمند می بایست توانایی قرائت صحیح قرآن وزیارت نامه ها وادعیه را داشته باشند واعزام آنها فقط اختصاص به عتبات عالیات دارد.

* مدارک لازم :

1-تکمیل فرم اطلاعات فردی

2-اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی

3-شش قطعه عکس4 ×3(عکس جدید تمام رخ بازمینه سفید)

 4-واریزمبلغ000/100ریال به حساب سیبای بانک ملی به شماره 0102555515006 به نام آقای آخوندزاده

 5-ارائهCD یانوارکاست ازاجرای مداحی و روضه (جهت مداح) جهت کسب اطلاعـات بیشتر با شمـاره تلفـن 4-2733261 داخلی 1 تماس حاصل فرمائید.

 اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


مصاحبه باعبدالرضاهلالی

سه شنبه 86/11/30 8:0 عصر| | نظر

قسمت دوم

21 ساله

لابد برای خیلی ها سنگین بود اینکه می دیدند ده هزار نفر پای منبر یک جوان 20،21 ساله جمع می شوند.

حسادت

سوال: همه اش برمی گردد به این حسادت لعنتی؟!

هلالی: بله متاسفانه. و گرنه چند ثانیه فیلم گرفتن از مرد و زنی که زن و شوهرند و در حریم خانه مادرزنمان قرار دارند نمی بایستی چنین بازخوردی پیدا می کرد.یه پیر غلامی که دست و پاش رو می بوسم،تو یه جمعی که انتقاد می کردن می گفت:بخل و کینه و حسدرو از دور خودت جمع کن.امام حسین رو بذار وسط و هر چی وجدانت می گه در مورد هلالی بگو،هر چی گفتی قبول!!!

بخشیدم

سوال:آدم خاصی هم بوده که تلاش کرده باشد بیشتر به شما لطمه بزند؟

هلالی: بله بوده.اجازه بدهید اسمی از او نبرم.بخشیدمش.ایشان در حال حاضر گویا در خارج کشور هستند و مسئولیتی هم دارند.

رادیو،تلویزیون

حذف من از صداوسیما طبیعی بود،زیرا نفس این دو رسانه پیوند عمیقی با احتیاط دارد و با توجه به جوی که علیه من هدایت می شد منتظر چنین پیشامدی بودم.

پخش نکنید

قبل از CD هم خیلی ها از پخش جلساتم ناراحت می شدند.به قول یکی از مسولان صداوسیما رفقایت(همکاران)تماس می گیرند و می گویند: برنامه هلالی را پخش نکنید‍‍‍‌! میگفتند این مداح خیلی جوان است!برنامه هایش بحث برانگیز هستند و ممکن است گرفتار غرور شود.

شبکه2

از قضا اوج گرفتاری های بنده هم از زمانی شروع شد که شبکه 2 در دهه محرم برنامه هر ده شب مرا روی آنتن فرستاد.پس از آن مشکلات جدی با من آغاز شد.

هوس باز

سوال: پس از انتشارCD این شائبه بوجود آمد که هلالی فرد هوس بازی است و از این جور شایعات...

هلالی: به هر حال بعضی ها خیال باف هستند و خیلی سریع موضعات ساده را تبدیل به شایعات پیچیده می کنند و گرنه از پرونده اخلاقی ما آنهایی که باید مطلع باشند اطلاع دارند.خوب یا بد جای همه مون یه وجب زیر خاکه که هر کسی خدش می دونه و خدای خودش. 

 

 


مصاحبه با عبدالرضاهلالی

دوشنبه 86/11/8 11:59 عصر| | نظر

سلام.چند روز پیش یکی از دوستان زنگ زد گفت:فلانی مصاحبه جدید رضا رو خوندی.گفتم کجا.گفت:هفته نامه تلاش که سردبیرش داداش ممد زمانی(شهید محمدزمانی ازشهدای تفحص).خلاصه سرتان را دردنیاورم،هفته نامه را گرفتم و مطالعه کردم گفتم ابتدا در وبلاگ منعکس کنم و بعد انشاالله با کمک شما عزیزان آن را نقد کنم.

مداح نسل سوم

شناسنامه

عبدالرضا هلالی هستم،متولد12/06/1360،اصلیتم خرمشهری است.بندرعباس به دنیا آمده و در تهران بزرگ شده ام. بچه مجیدیه ام.دانشجوی انصرافی حقوق قضایی بودم.دیپلمم نیز نقشه کشی ساختمان است.یک خواهر و دو برادر و فرزند سوم خانواده ام.یکی از برادرانم خارج از کشور است.متاهلم .دو دختر دارم.دختر بزرگم فاطمه است با6سال سن و دختر کوچکم نازنین رقیه که یک سال دارد.

یک سال گذشته

در این یک سال گذشته به فکر پرداختم.تو این مدت توانستم بیشتر استراحت کنم.بیشتر به خودم و خانواده ام رسیدم. بیشتر نظاره گر مراسم همکارانم بودم و ارزیابی کردم تا ببینم چه کسانی بیشتر مرا از هدفم دور می سازند و چه کسانی کمک به پیشرفتم می کنند.

پس از رشد

وقتی رشد می کنی و به هر دلیلی محبوب و مطرح می شوی،ناگهان در کانون توجهات قرار می گیری و خیلی ها به سمتت می آیند.بخصوص اگر برای یک جوان چنین اتفاقی بیفتد احتمال آسیب پذیری اش بیشتر استزیرا جوانی همواره با واژه خامی می آید.

رتوش

در این یکسال خودم را رتوش کردم.

خلوت

خیلی ها بودند که منافع شخصی خود را می خواستند وهدفشان از نزدیک شدن به من دوستی واقعی با هلالی نبود.به هر حال ایشان آمدند جلو،ضربه شان را زدند و در آینده هم شاید بزنند.آنها الان رفته اند و من امروز به جایی رسیده ام که تلاش می کنم در انتخاب اطرافیانم دقیق تر باشم.در کل مداحان باید حریم خاصی برای خودشان قائل باشند.

حاشیه

بدترین ضربه ای که خوردم از مسایل حاشیه ای بود.وقتی هجمه حواشی آغاز شد،فکر و تمرکزم از موضوع اصلی(مداحی)باز ماند.آنها(دوست نماها)مرا به خاطر خودشان به این سو و آن سو می کشاندند.الان می گویم رفیق من کسی است که رفیق امام حسین(ع)باشد.حرفم همیشه همین بوده،ولی بیشتر از گذشته مراقب افرادی که تظاهر می کنند هستم.

 

پایان قسمت اول.منتظر قسمتهای بعدی در چند روز آینده باشید.یاعلی


آسیب شناسی مجالس عزاداری

یکشنبه 85/7/9 8:33 عصر| | نظر

 

 گفتاری از شاعر و ذاکر اهل بیت علیهم السلام  حاج علی انسانی در باب آسیب شناسی مجالس عزاداری - قسمت اول

 

حاج علی انسانی

 

اخیراً در برخی مجالس حسینی کار به جاهای باریکی کشیده شده است . به یاد دارم در اوایل انقلاب ؛ شعارها ، سروده ها ، دم های سینه زنی و نوحه خوانی با امروز فرق داشت .

مثلاً : 

   

 طفل ماه ام هست آزادی طلب تا پای مرگ

 

که همه اش پیام بود . یا :

            

یزید سفله پندارد که با چوب

زند مهر خموشی بر دهانم 

ولی قاصر که حق پوشیدنی نیست 

عیان است این چه حاجت بر بیانم

 این گونه اشعار بود .   

 

یزید سفله پندارد که با چوب

زند مهر خموشی بر دهانم

ولی قاصر که حق پوشیدنی نیست

عیان است این چه حاجت بر بیانم

 

در این راستا و در این مقوله ها بود ، اما این گونه اشعار در برخی مجالس رنگ باخت ، رنگ باخت و رنگ باخت که اخیرا می دانید به کجا کشیده .

پیشکسوتان ، پیرِ دیر ها ، روحانیون ، اهل سواد و مطالعه ، روشنفکران ، متدبّرین ، اهل اندیشه و بِخردانِ مملکت معترض شدند . حتی از دو لبِ مقدس آیت الله جوادی آملی شنیدم که ایشان فرمودند که از پاکستان یا از کجا برای ما نامه آمده که علما خانه نشین شدند و ذاکرین میدان دار .

عده ای را جمع می کنند و ...از عواطف و عشق مردم سوء استفاده می شود .