پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای رئیس جمهور ظهور منجی به تو ربطی نداره

شنبه 91/12/19 1:53 عصر| | نظر


چند روزیست برخی با انتقاد از متن پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت هوگو چاوز، احمدی نژاد را متهم به عدم شناخت از موضوع مهدویت نموده اند. سعی می کنم در این مجال کوتاه توضیحاتی پیرامون این موضوع بیان نمایم.
با نظر به کتب مقدسه ادیان و مذاهب مختلف جهان، به این حقیقت می‌توان دست یافت که اعتقاد به موعود در تمامی ادیان وجود دارد. وجود مصلح جهانی از اعتقادات چهار دین بزرگ جهان یعنی اسلام و مسیحیت و یهود و زرتشت است و اختصاص به اسلام ندارد و ادیان دیگر نیز به مصلح و منجی اعتقاد دارند و در سرتاسر کتب مقدسه از صلح و امنیت و حکومت دینی بر جهان، در آخر الزمان خبر داده شده است.
ما در دعای عهد از خداوند می خواهیم، اللّـهُمَّ اِنْ حالَ بَیْنی وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذی جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً فَاَخْرِجْنی مِنْ قَبْری ،  مُؤْتَزِراً کَفَنى ، شاهِراً‌ سَیْفی ،  مُجَرِّداً قَناتی، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعی فِی الْحاضِرِ وَ الْبادی (خدایا اگر حائل شد میان من و او آن مرگى که قرار داده اى آن را بر بندگانت حتمى و مقرر پس بیرونم آر از گورم ،  کفن به خود پیچیده با شمیشر آخته  ، و نیزه برهنه ،  پاسخ ‌گویان به نداى آن خواننده بزرگوار در شهر و بادیه )، پس از خداوند می خواهیم که ما را در زمان فرج مهدی (ع) برگرداند. احمدی نژاد هم با توجه به همین ادعیه، در کلامی معنوی او را در زمره صالحان قرار داده و گفته است که با منجی بر می گردد. همانطور که در ویدئویی که در این روزها از چاوز در رابطه با سخنانش در رابطه با امام زمان (عج) منتشر گردیده، او با بغض از مهدی می خواهد که بیاید، این غیر از العجل العجلی است که ما می گوییم. بنابراین هر کس با زبان و روش خود انتظار او را می کشد. رئیس جمهور غیر مسلمانی که اینطور از مهدی (عج) سخن می گوید آیا حقش اینطور به سخره گرفتن پیام تسلیت یار نزدیکش است. آقایان شما برای شناساندن مهدی (عج) چه کرده اید؟ انگار امام زمان (عج) منجی شخصی آقایان است، که تا فردی در رابطه با ایشان سخن می گوید او را محکوم می کنند که این حرفها به تو چه مربوط است و تو فقط یک رئیس جمهور هستی. آری شما درست می گوئید، اصلاً به احمدی نژاد چه ربط دارد که نام مبارک امام زمان (عج) را در سازمان ملل و نشست های بین المللی به زبان بیاورد به او چه که از هر فرصتی حتی پیام  تسلیت، موضوع فرج منجی را بیان و نام امام زمان خود را زنده کند. حتماً می خواهد از آنان برای انتخابات رای بگیرد. اصلاً قرار است در این چند ماه هر سخنی از دهان احمدی نژاد بیرون بیاید، یک انگی به آن زده شود تا شاید آقایون به اهداف پلید خود در انتخابات برسند. شما می خواهید احمدی نژاد را آنچنان بکوبید که هیچ کس جرات شبیه شدن به آن را هم نداشته باشد.
آری تو مظلومی مانند امام زمان خود.

 1391/12/19