پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حج و زیازت ده اولویت بانک ملت را برای تشرف به عمره دعوت کرد

چهارشنبه 87/12/14 6:37 عصر| اولویت حج عمره، حج بهار | نظر

سازمان حج و زیارت از کلیه دارندگان سند بانک ملت که در قرعه کشی از اولویت های یک تا ده برخوردارشده اند خواست تا در اسرع وقت به کاروانهای اعلام شده مراجعه کنند. ...

سازمان حج و زیارت از کلیه دارندگان سند بانک ملت که در قرعه کشی از اولویت های یک تا ده برخوردارشده اند خواست تا در اسرع وقت به کاروانهای اعلام شده مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان این عده از روز شنبه هفدهم اسنفد ماه به مدت یک هفته می توانند درسراسر کشور به گروههای عمره اعزامی در فروردین ، اردیبهشت و خرداد که جای خالی دارند مراجعه و نامنویسی کنند .

سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که این افراد فقط باید در گروه های اعزامی در بهار سال آینده پذیرش شوند و فراخوان آنان برای ماههای تابستان اعتبار ندارد.

دارندگان این اسناد به دلیل آنکه درابتدای فراخوان به بانک به آنان تأکیدشده همراه با خانواده در یک گروه ثبت نام کنند نمی توانند از آیین نامه تبعیت استفاده کرده و فرد دیگری را همراه داشته باشند.

پیش از این سازمان حج و زیارت از کلیه متولد ین سال 1307 و قبل از آن که سند بانک ملت برای تشرف به عمره در دست دارند خواسته بود که به گروههای عمره مراجعه کنند.