پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام جدیدعتبات

چهارشنبه 88/11/7 5:27 عصر| ثبت نام کربلا، ثبت نام گروهی کربلا | نظر

رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از شروع ثبت‌نام جدید برای اعزام زائران به عتبات عالیات از 17 بهمن خبر داد.
حسین اکبری افزود: ثبت‌نام جدید برای اعزام به عتبات عالیات از 17 بهمن آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد. وی با اشاره به اینکه افرادی که در این دوره ثبت‌نام می‌کنند از 21 اسفند تا 20 اردیبهشت به عراق اعزام می‌شوند، اظهار داشت: در این دوره روزانه 3 هزار نفر اعزام می‌شوند. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: افراد می‌توانند در این دوره به صورت گروهی نیز ثبت‌نام کنند. اکبری با اشاره به اینکه ثبت‌نام در ساعت‌های پایانی روز 22 بهمن به اتمام می‌رسد، گفت: ظرف مدت 2 روز اطلاعات را با سازمان ثبت‌احوال کنترل می‌کنیم. به گفته رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، بعد از کنترل اطلاعات زمان قرعه‌کشی و ثبت‌نام قطعی مشخص می‌شود. اکبری درباره تفاوت‌های ثبت‌نام این دوره با دوره‌های قبل گفت: در این دوره هتل درجه 3 داریم و افراد می‌توانند این نوع هتل را انتخاب کنند؛ همچنین کاربرها امکان اصلاح اطلاعات خود را دارند

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


 


وضعیت آنفلوانزادرکربلا

سه شنبه 88/11/6 3:30 عصر| آنفلانزا در کربلا | نظر

 دکتر ماشاء الله رضایی گفت: با این حال با شبکه بهداشت و درمان کشور عراق در شهر کربلا ، نجف و کاظمین هماهنگی لازم انجام شده تا در صورت مشاهده مراجعه کننده ای با علایم بیماری آنفلوانزای نوع A ، برای نمونه گیری و آزمایشات تکمیلی به مراکز درمانی و آزمایشگاههای آنها اعزام شود.
وی با اشاره به کوتاه بودن مدت سفر زائران عتبات عالیات و کاهش احتمال ابتلا و بروز عواقب و آثار این بیماری افزود: با فروکش کردن موج دوم شیوع آنفلوانزای نوع A ، نگرانی زائران نیز در این زمینه کاهش یافته است. وی بیان کرد: زائران ایرانی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری بهتر است که از حضور در تجمعات و مراکز شلوغ داخل شهر پرهیز کنند و در صورت ممکن از ماسک استفاده کنند. وی رعایت بهداشت عمومی سفر و شستن دستها با آب و صابون قبل از وعده های غذایی را از جمله راههای مقابله با بیماری آنفلوانزای نوع A دانست و اظهار داشت: برای کاهش احتمال ابتلای زائران ایرانی به این بیماری ، در همه هتلهای محل اقامت آنها ، اطلاع رسانی در ورودی و لابی هتلها و رستوران هلتها از طریق نصب بروشور و تراکت های بهداشتی انجام شده است. گفتنی است همه روزه بالغ بر دو هزار و 800 نفر زائر ایرانی در قالب 70 کاروان زیارتی از مرزهای مهران ، خسروی ، شلمچه ، باشماق و فرودگاه نجف وارد عتبات عالیات عراق شده و اماکن متبرکه شهرهای نجف ، کربلا ، کاظمین و کوفه را زیارت می کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


علت لغو پروازعتبات

دوشنبه 88/10/28 11:10 صبح| عتبات هوایی | نظر

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت علت برقرار نشدن سفرهای هوایی به عتبات عالیات را درخواست سازمان هواپیمایی عراق برای دریافت مبالغ بیشتر از زائران ایرانی اعلام کرد. عبدالله نصیری  با بیان اینکه مدت زمان پرواز هوایی به عراق یک ساعت است گفت: مقامات این کشور هزینه ای معادل سفر هوایی به سوریه و عربستان سعودی را طلب می کنند. وی افزود: مسئولان سازمان حج وزیارت برای تعدیل قیمت این پروازها در حال رایزنی با مقامات عراقی هستند.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اعزام جدیدعتبات

یکشنبه 88/10/27 5:11 عصر| اعزام جدید عتبات | نظر

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام مرحله جدید زائران به عتبات عالیات در تاریخ سوم بهمن ماه خبر داد و گفت: ثبت نام مرحله بعد زائران نیز اواخر بهمن ماه آغاز می شود. 
حسین اکبری با بیان این مطلب افزود: در قرعه کشی آخرین مرحله ثبت نام زائران عتبات عالیات که اواسط دی ماه صورت گرفت اسامی 150 هزار نفر اعلام شد که این تعداد طی 50 روز به عتبات اعزام خواهند شد. این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت تاکید کرد: زمان اعزام زائران به عتبات عالیات از سوم بهمن تا 21 اسفند ماه خواهد بود و ثبت نام دوره بعد نیز اواخر بهمن ماه آغاز می شود. براساس اعلام سازمان حج در حال حاضر روزانه سه هزار نفر از طریق زمینی به عتبات عالیات اعزام می شوند که تا پایان سال ظرفیت اعزام زائران به چهارهزار نفر افزایش می یابد. این مقام ارشد در سازمان حج و اوقاف با اشاره به اینکه اعزام مرحله بعد زائران نیز از 21 اسفند ماه آغاز می شود، گفت: اعزام این افراد نیز تا نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 89 ادامه پیدا خواهد کرد. هزینه کلی سفر به عتبات عالیات و اقامت در بهترین هتلهای بغداد 343 هزار تومان، اقامت در هتل درجه دو 325 هزار تومان و اقامت در هتل درجه 3 نیز 307 هزار تومان است.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اعزام هوایی عتبات اجرانمیشود

یکشنبه 88/10/27 10:43 صبح| عتبات هوایی | نظر

حسن اکبری  با اشاره به اینکه اقدامات لازم از سوی حج و زیارت در این زمینه انجام شده است، گفت: بقیه کارها را باید سازمان هواپیمایی انجام و به حج و زیارت اعلام کند.
رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: در ثبت‌نام‌های جدید سهمیه‌ای را برای اعزام زائران به صورت هوایی در نظر گرفته‌ایم.
وی همچنین با اشاره به اینکه با بازسازی هتل‌ها ظرفیت‌ها را افزایش داده‌ایم، گفت: هر چقدر تعداد بیشتری هتل در عراق بازسازی شود به همان میزان نیز ظرفیت را افزایش خواهیم داد. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از هتل‌ها در عراق بازسازی شده و حداقل‌های استاندارد را رعایت می‌کنند.
اکبری اظهار داشت: امکانات عراقی‌ها در مرز افزایش پیدا کرده و زائران کمتر در مرز معطل خواهند شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


ظرفیت 90 درصد کاروان های عتبات عالیات تکمیل شد

چهارشنبه 88/10/23 11:52 عصر| نتایج قرعه کشی عتبات | نظر

رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت : بیش از 90 درصد ظرفیت های کاروان های عتبات عالیات برای دوره جدید تکمیل شد. 
حسین اکبری افزود : استقبال بسیار خوب بوده است در این دوره آمار اعزام ها را افزایش داده ایم تقریبا روزانه 3 هزار نفر اعزام خواهیم کرد .
اکبری ادامه داد : زائران را در این دوره جدید از بهمن اعزام خواهیم کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه هتل ها را در عراق درجه بندی کرده ایم گفت : قیمت گروه اول 345 هزار تومان قیمت گروه دوم 325 هزار تومان و قیمت گروه سوم 305 هزار تومان است . رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با تاکید بر این موضوع که قیمت ها را افزایش نداده ایم گفت : در درجات پایین تر هتل ها حتی باز هم قیمت ها بیشتر کاهش یافته است .

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


کاهش هزینه عتبات

یکشنبه 88/10/20 9:9 صبح| هزینه عتبات، سفرسامرا، عتبات نوروز | نظر

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: با حذف هزینه سفر یکروزه در سامرا از سفر زائران هزینه سفر به عتبات عالیات حدود 40 هزار تومان کاهش یافته است.
حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب در مورد درجه بندی و نرخگذاری هتلهای عراق افزود: هزینه کلی سفر به عتبات عالیات در بهترین هتلهای بغداد که "گروه اولی قیمتی" نامگذاری شده 343 هزار تومان و هزینه سفر و اقامت در هتل درجه دو 325 هزار تومان است.
این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت در ادامه تاکید کرد: هزینه سفر به عتبات و اقامت در گروه سوم هتلها نیز 307 هزار تومان هزینه در بر دارد. نرخگذاری و درجه بندی سطح هتلها نشان دهنده افزایش کیفیت و ارائه خدمات به زائران است.
براساس اعلام سازمان حج درگذشته هزینه سفر به عتبات عالیات 351هزار و 200 تومان بود و در حال حاضر روزانه سه هزار نفر از طریق زمینی به عتبات عالیات اعزام می شوند که تا پایان سال ظرفیت اعزام زائران به چهارهزار نفر افزایش می یابد.
اکبری از کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات نسبت به گذشته خبر داد و گفت: با حذف سامرا از سفر زائران، بخشی از هزینه ها نیز کاهش داشته است .
معاون عتبات عالیات سازمان حج افزود: در حال حاضر هیئتی از کارشناسان سازمان حج به منظور بررسی وضعیت مسکن زائران به عراق عازم شده اند و در صورت مثبت بودن نتیجه سفر تعداد مسکن و همچنین زائران اعزامی افزایش پیدا خواهد کرد.
همچنین نتایج قرعه‌کشی این دوره اعزام زائران به عتبات عالیات اعلام شده و اسامی اعلامی از سوم بهمن‌ماه تا 20 اسفند سال جاری به ترتیب اعزام خواهند شد، همچنین زمان ثبت‌نام برای زیارت عتبات عالیات در ایام نوروز متعاقباً از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


افزایش ظرفیت پروازعتبات

پنج شنبه 88/10/17 8:13 صبح| عتبات هوایی، پروازنجف، پروازکربلا | نظر

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر هفته ای دو پرواز به عتبات عالیات انجام می شود که در صورت اعلام سازمان هواپیمایی حداکثر چهار پرواز دیگر در هفته اضافه خواهد شد. 
حسین اکبری با بیان این مطلب در مورد پروازهای هوایی زائران به عتبات عالیات افزود: سازمان هواپیمایی برای اعزام هوایی زائران با مسئولان عراقی توافق کرده است و پس از اعلام این سازمان به ما ثبت نام برای اعزام هوایی را آغاز خواهیم کرد.
براساس اعلام سازمان حج در حال حاضر روزانه سه هزار نفر از طریق زمینی به عتبات عالیات اعزام می شوند که تا پایان سال ظرفیت اعزام زائران به چهار هزار نفر افزایش می یابد. معاون عتبات عالیات عراق و سوریه سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در حال حاضر هفته ای دو پرواز به عتبات عالیات انجام می شود و در صورت اعلام سازمان هواپیمایی حداکثر چهار پرواز دیگر در هفته اضافه خواهد شد.
این مقام مسئول در سازمان حج افزود: هر زمان که سازمان هواپیمایی به ما اعلام کند آمادگی آن را داریم که 10 روز بعد از آن پروازهای هوایی زائران را به عتبات عالیات آغاز کنیم. این مقام مسئول در سازمان حج از افزایش تعداد زائران در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر هیئتی از سوی سازمان حج برای بررسی وضعیت مسکن به عراق اعزام شده اند و پس از تائید آنها ظرفیت اعزام افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


نتایج قرعه کشی عتبات

دوشنبه 88/10/14 5:47 عصر| نتایج قرعه کشی عتبات | نظر

رییس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: نتایج قرعه‌کشی پیش ثبت‌نام عتبات امروز از طریق سایت این سازمان اعلام شد و برندگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.atabat.ir از نتایج قرعه‌کشی آگاه شوند. 
ایشان افزود: با توجه به اینکه تعداد متقاضیانی که پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند از ظرفیت اعزام در ماه‌های بهمن و اسفند امسال بیشتر بود، سازمان در حد ظرفیت‌های اعزام استان ها اقدام به قرعه‌کشی کرد.
وی گفت: براساس این قرعه کشی از3بهمن تا21اسفند روزانه 3000 نفر به عتبات اعزام خواهند شد.
رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: برندگان این قرعه کشی بر اساس اولویت بندی که این سازمان انجام می دهد از فردا می توانند از طریق اینترنت برای اعزام ثبت نام و دفتر خدمات مسافرتی و تاریخ مورد نظر اعزام خود را تعیین کنند.
وی افزود: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی72ساعت فرصت دارند هزینه سفر را به بانک واریز کنند در غیر این صورت از فهرست متقاضیان اعزام حذف خواهند شد.
اکبری خاطر نشان کرد: تعیین درجه هتل از ویژگی این دوره ثبت نام اینترنتی است.
رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام برای اعزام دوره بعد اواخر بهمن انجام می گیرد و تاریخ اعزام این دوره هم از 22 اسفند 88 تا 15 اردیبهشت 89 است

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اعزام جدید عتبات

یکشنبه 88/10/13 3:41 عصر| اعزام جدید عتبات | نظر

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: مرحله جدید اعزام زائران عتبات عالیات سوم بهمن ماه آغاز می شود و تا 20 اسفند ماه به طول می انجامد.
حسین اکبری با بیان این مطلب افزود: ثبت نام زائران عتبات عالیات چندین ماه است که بصورت اینترنتی انجام می شود و ثبت نام مرحله جدید زائران نیز از 30 آذر ماه آغاز و تا 7 دیماه ادامه داشت. این مقام مسئول در سازمان حج با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی زائران عتبات عالیات فردا برگزار می شود تاکید کرد: پس از قرعه کشی مشخص می شود که چه تعدادی از زائران باید در مرحله جدید در بهمن ماه به عتبات اعزام شوند و مابقی متقاضیان نیز در مرحله بعد اعزام خواهند شد.
به گفته اکبری در این مرحله روزانه 2700 تا 3هزار نفر ازطریق زمینی به عتبات عالیات اعزام می شوند .
معاون عتبات عالیات سازمان حج بااشاره به اینکه اعزام زائران دو ماهه خواهد بود و به طور متوسط متقاضیان دو ماه باید پشت نوبت بمانند اظهار داشت: اسامی متقاضیان درسایت عتبات درج خواهد شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


<      1   2   3   4   5   >>   >