پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعزام حج تهران

سه شنبه 89/1/31 4:36 عصر| اعزام، حج، تهران | نظر

علی محدث در خصوص آغاز زمان اعزام زائرا‌ن عمره مفرده سال 89 اظهار داشت: اولین اعزام زائران عمره مفرده امسال در سطح کشور از 17 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود اما بر اساس جدول پروازی که اعلام خواهد شد، تاریخ اولین اعزام زائران عمره مفرده استان تهران از 25 اردیبهشت ماه خواهد بود.
وی افزود: فهرست اسامی کارگزاران، جدول گروه‌های پروازی و نحوه تشرف واجدان شرایط اعزام به عمره مفرده استان تهران، فردا اول اردیبهشت در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ خواهد رسید. رئیس حج و زیارت استان تهران در خصوص هزینه‌ عمره مفرده امسال نیز گفت: امسال با وجود ایجاد وقفه 3 ماهه در اعزام به عمره مفرده و با توجه به اینکه قرارداد هتل‌های اسکان در مکه و مدینه به صورت 6 ماهه منعقد می‌شود اما با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت، افزایش هزینه‌ای برای عمره مفرده امسال نخواهیم داشت.
ثبت‌نام از تمام دارندگان قبوض بانک ملی، بستانکاران سنوات قبل و همچنین دارندگان اولویت‌های یک تا 70 بانک ملت از ساعت 8 صبح روز جمعه 3 اردیبهشت 89 در دفاتر زیارتی مجاز آغاز و تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 6 اردیبهشت انجام خواهد شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اطلاعیه جدیدسازمان حج

سه شنبه 89/1/31 4:30 عصر| حج، جدید، اطلاعیه، سازمان، زیارت | نظر

سازمان حج و زیارت درباره نحوه تشرف متقاضیان به عمره مفرده سال 1389 اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری حج ، با استعانت از خداوند متعال و برابر برنامه ریزی های بعمل آمده،انشاءا... پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف از تاریخ 01/02/1389به ترتیب اطلاعیه های هر یک از استانها در جراید محلی آغاز و عملیات اعزام معتمرین عزیز طی یک دوره حداکثر سه ماهه ادامه خواهد داشت.فلذا از کلیه کسانیکه واجد شرایط تشرف در سالجاری می باشند(موارد ذیل الذکر)دعوت می شود با عنایت به نکات ذیل اقدامات لازم را معمول فرمایند.
توضیح مهم: تشرف معمترین در هر زمان منوط به صدور بموقع روادید از طرف سفارت دولت عربستان و تایید جداول پروازی می باشد.
الف/ مشمولین تشرف:
1-کلیه دارندگان قبوض بانک ملی ثبت نامی در سنوات1363،76 و82 تا 5/1/1386که تاکنون به هردلیلی مشرف نشده اند. (واسناد بعد از 05/01/1386 چنانچه برابر ضوابط ودستور العمل های لازم ظهر نویسی شده باشند) 
2-دارندگان اولویت های 1 تا 70 بانک ملت که در ثبت نام عمومی سال 1387 شرکت نموده و کارت ثبت نام دارای اعتبار را در دست دارند.
تبصره: متقاضیان بمنظور اطلاع از اولویت های تشرف می توانند با مراجعه به سایت بانک ملت به آدرس
www.bankmellat.irو یا شعب مربوطه از اولویت تشرف خود مطلع گردند.
3-کلیه افراد بندهای فوق الذکر که در سالهای قبل اقدام به ثبت نام نزد کارگزاران مجاز نموده ولی به علتی مشرف نشده اند و وجوه آنان نزد یکی از شرکت های مجاز از طرف سازمان یا بانک بوده و بستانکار می باشند ( منوط به اینکه قبل از مراجعه به کارگزاران نسبت به اخذ تاییدیه از دفاتر حج و زیارت در استان اقدام و قبض خود را در شعب بانک پایدار نمایند).
4-کلیه افرادیکه در عمره سال 1388 با داشتن مجوز لازم امکان اعزام در گروه های مربوطه را داشته و اقدام به ثبت نام و واریز هزینه سفر خود نموده اند ، لیکن به دلیل شیوع بیماری آنفولانزا و اعمال محدودیت و ممنوعیت ها( با انصراف یا لغو پرواز) توفیق تشرف را نداشته و اینک نیز بستانکار می باشند ،(با مراجعه مستقیم به کارگزاران اعلامی از سوی دفاتر حج و زیارت و ارائه سوابق و مستندات لازم با ذکر کدملی یا شماره دعوتنامه و اصل یا تصویر قبض واریز مابه التفاوت مربوطه)
ادامه مطلب...

وام به دانشجویان

سه شنبه 89/1/31 4:27 عصر| حج، وام، دانشجویان، وزارت، رفاه، قسطی | نظر

 معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت علوم گفت: صندوق رفاه دانشجویان امسال به دانشجویان شرکت‌کننده در حج‌ عمره 300 هزار تومان وام می‌دهد. 
غلامرضا خواجه سروی معاون فرهنگی - اجتماعی وزارت علوم که در مراسم قرعه‌کشی نمادین عمره دانشجویان سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی، پیام‌نور و جامع علمی کاربردی که امسال در حج عمره دانشجویی شرکت می‌کنند 300 هزار تومان وام می‌دهد. در سال جاری مبلغ 600 هزار تومان نیز از سوی ستاد عمره دانشگاهیان به عنوان وام در اختیار دانشجویان شرکت‌‌کننده در حج عمره دانشجویی قرار می‌گیرد که با اضافه شدن 300 هزار تومان صندوق رفاه دانشجویان شرکت‌کنندگان در حج عمره دانشجویی هزینه کامل سفر حج خود را می‌توانند با دریافت این 900 هزار تومان وام پرداخت کرده و سپس در اقساط بلند مدت پرداخت کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اعتبارویزای عمره گزاران

سه شنبه 89/1/31 12:52 صبح| | نظر

مدیر حج و زیارت استان تهران بر لزوم معتبر بودن ویزای زایران ایرانی تأکید کرد و گفت: ویزای متقاضیان واجد شرایط باید از تاریخ اعزام حداقل به مدت هفت ماه قابلیت پرواز داشته و معتبر باشد. علی محدث مدیر حج و زیارت استان تهران گفت: طبق پیش‌بینی صورت گرفته در عملیات عمره امسال بالغ بر صد هزار نفر تهران را به مقصد مکه و مدینه ترک خواهند کرد.
اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


پذیرش عمره گزاران

یکشنبه 89/1/29 5:4 عصر| حج، عمره، پذیرش، گزاران، فیش | نظر

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: تمام دارندگان قبوض بانک ملی ثبت‌نامی در سال‌های63، 76 و 82 تا 5 فروردین 86 که تاکنون به هر دلیلی مشرف نشده‌اند، در اولویت اعزام به عمره مفرده امسال قرار دارند.
نصیری ادامه داد: همچنین دارندگان اولویت یک تا 70 بانک ملت که در ثبت‌نام عمومی سال 87 بانک ملت شرکت کرده و کارت ثبت‌نام دارای اعتبار در دست دارند‌ و تمام افرادی که در سال‌های گذشته اقدام به ثبت‌نام نزد کارگزاران مجاز کرده‌اند ولی به علتی مشرف نشده‌اند و وجوه آنها در نزد یکی از شرکت‌های مجاز از طرف سازمان یا بانک بوده نیز در اولویت قرار دارند. نصیری در خصوص افرادی که در عمره سال 88 با داشتن مجوز لازم امکان اعزام در گروه‌های مربوطه را داشته و اقدام به ثبت‌نام و ورایز هزینه سفر خود کرده ولی به دلیل شیوع آنفلوآنزا توفیق تشرف نیافته‌اند، گفت: این افراد نیز می‌توانند با مراجعه مستقیم به کارگزاران اعلامی از سوی دفاتر حج و زیارت و ارائه سوابق و مستندات اقدام کنند. اسامی و آدرس دفاتر زیارتی مجاز به همراه تاریخ پرواز، گروه قیمتی و سایر اطلاعات لازم در هر استان توسط دفاتر حج و زیارت استان در روز 30 فروردین 89 از طریق جراید کثیرالانتشار محلی اعلام و پذیرش متقاضیان در دفاتر زیارتی آغاز خواهد شد.

 اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


عمره10روزه میشود

جمعه 89/1/27 12:40 عصر| کاروان حج، عمره، مدت عمره | نظر

علی لیالی گفت : با کاهش زمان سفر زایران به عمره، امکان افزایش اعزام ها با توجه به تراکم نوبت انتظار سفر، ممکن می شود.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح کاهش زمان سفر عمره به 10 روز را در حال بررسی دانست و گفت: با اجرایی شدن این طرح، امکان توزیع مناسب فرصت برای تعداد بیشتر زایران در نوبت افزایش می یابد. رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه عمره یک عمل مستحبی است، افزود: با برنامه ریزی دقیق و منظم، زایران می توانند از 10 روز سفر عمره نهایت استفاده، بخصوص از منظر زیارتی را داشته باشند. لیالی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن طرح کاهش سفر عمره به 10 روز، نیازمند انجام کار دقیق مطالعاتی و کارشناسی است، گفت: امسال به دلیل تاخیر به وجود آمده در اعزام زایران به عمره، امکان اعمال طرح یادشده وجود ندارد و برای اجرای آن در سال آینده در حال برنامه ریزی هستیم . برنامه اعزام زایران به عمره مفرده از نیمه اردیبهشت ماه آغاز می شود و حدود 400 هزار نفر در این فصل عمره که مدت زمان آن در سال جاری 12 روز اعلام شده است، به سرزمین وحی مشرف می شوند.

 اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


آخرین مهلت ثبت نام حج دانشجویی

جمعه 89/1/27 12:31 عصر| ثبت نام، حج، دانشجویی، آخرین، مهلت | نظر

ثبت‌نام حج عمره دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور تا روز دوشنبه 30 فروردین فرصت دارند، در سایت ستاد عمره دانشگاهیان ثبت نام کنند.

 دانشجویان و اساتید می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، مراسم قرعه کشی نیز در 31 فروردین در ستاد عمره دانشگاهیان انجام می شود. با توجه به محدودیت زمان ، ثبت نام تمدید نخواهد شد. گفتنی است، امسال درخصوص دانشجویان متاهل، سهمیه زوج‌های دانشجو به دانشجویان شرکت کننده در ازدواج دانشجویی اختصاص یافته و قرعه کشی تنها از آن دسته از دانشجویان صورت می گیرد که در ازدواج دانشجویی، ثبت نام کرده باشند.

 اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


ثبت نام درکاروان عمره

پنج شنبه 89/1/26 12:52 عصر| ثبت نام، عمره، در، کاروان | نظر

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت غرب استان تهران ان شاءالله براساس برنامه ریزی صـورت گرفته اطـلاعیه عمـره مدیریت حج وزیارت غرب استان تهران در تاریخ 30/1/89 در روزنامه جام جم و در تاریخ 31/1/89 در روزنامه همشهری ویژه غرب استان تهران به چـاپ خواهد رسید.   نام نویسی از دارندگان دارای اولویت تشرف براساس اطلاعیه مذکور از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1/2/89 شروع خواهد شد.کسانی که در عمره گذشته در کاروان ها نام نویسی کرده و وجوه مربوطه را پرداخته اندو به دلیل شیوع بیماری آنفلوانزا توفیق تشرف نیافتند و همه دارندگان فیش های عمره بانک ملی و دارندگان اولویت یک تا 70 بانک ملت می توانند در عمره 89 مشرف شوند. درحین نام نویسی برای پروازهای یک ماه اول فقط از کسانی ثبت نام بعمل خواهدآمد که دارای گذرنامه معتبر باشند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


عمره امسال 12روزاست

چهارشنبه 89/1/25 12:38 صبح| عمره، امسال، 12روز، است | نظر

 مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: مدت زمان انجام عمره مفره امسال مانند سال گذشته 12 روزه است.
عبدالله نصیری بیان کرد: در حال حاضر کارهای اجرایی مربوط به عمره مفرده در حال انجام است و با توجه به آغاز اعزام زایران به عمره مفرده از نیمه دوم اردیبهشت ماه، هماهنگی‌‌های لازم جهت اعزام اعضای ستاد در مکه و مدینه انجام شده و ظرف چند روز آینده اعضای ستاد اعزام خواهند شد. نصیری در خصوص ظرفیت عمره مفرده امسال گفت: به احتمال زیاد امسال تنها بتوانیم یک چهارم ظرفیت سال گذشته را به عمره مفرده اعزام کنیم. توقف سه ماهه اعزام زایران به عمره مفرده، به دلیل سوء رفتار مأموران عربستان با زایران کشورمان، کاهش 50 درصدی ظرفیت اعزام به مکه مکرمه را به دنبال داشت، اما به گفته رئیس سازمان حج و زیارت،‌ علی لیالی روز گذشته در نشست مشترک میان ایران و عربستان به این مساله رسیدگی شده است. یادآور می‌شویم، پیش از این اعلام شده بود با توجه به سهمیه محدود عمره مفرده ممکن است مدت زمان سفر برای فراهم شدن امکان اعزام زایران بیشتر از 12 روز به 10 روز کاهش یابد.

 
اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اعلام اولویت های حج

دوشنبه 89/1/23 12:50 صبح| | نظر

در این اطلاعیه از کسانی که واجد شرایط تشرف به عمره سال جاری هستند خواسته شده است که خود را برای این سفر معنوی آماده کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک به نقل از به خبرگزاری حج ؛  در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: همه کسانی که در عمره گذشته در کاروان ها نام نویسی کرده و وجوه مربوطه را پرداخت و به دلیل شیوع بیماری آنفلوآنرای نوع A توفیق تشرف نیافتند، می توانند در عمره امسال مشرف شوند. بر اساس این اطلاعیه ؛ افراد یادشده از هم اکنون باید گذرنامه ها و وسایل مورد نیاز در سفر را آماده کنند و به محض اعلام اسامی دفاتر زیارتی از طریق جراید به آنها مراجعه و کاروان و زمان تشرف خود را انتخاب کنند.برنامه اعزام زایران ایرانی به عمره مفرده از نیمه اردیبهشت امسال آغاز می شود.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


 


<      1   2   3   4   5   >>   >