• وبلاگ : حرمين
  • يادداشت : روحاني بنزسواراززبان رهبر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسم الله الرحمن الرحيم

    سلام برادر يزرگوارم جناب آقاي الفت نسب

    بنده يکبار هم در اين وبلاگ نظر دادم و خواستم مدير محترم وبلاگ با ديد باز تر به قضيه نگاه کنند و عيوب يک عده کم را به همه تسري ندهند که البته با جواب سربالاي شما مواجه شدم و اين برخورد دوستانه بنده با شما ، که خودم از شما درخواست کردم که با هم دوست باشيم با جواب شما سازگاري ندارد . در هر حال ، بنظر بنده هم برخورد دوستان منتقد و هم جواب اقاي الفت نسب کمي تند است واگر همه مان ادعا داريم که نوشته ها و نقدهايمان براي اسلام است بايد در رفتار مان تجديد نظر کنيم .

    برادر عزيزم اگر شما پيام بنده را تحت عنوان پيشنهاد مسابقه مطالعه فرموده بوديد (که امروز خدمتتان ارسال کردم قبل از شما در روز پنجشنبه براي ديگر دوستانم ارسال کرده بودم يعني قبل از انتشار نوشته شما) با آن توضيحاتي که در آن دادم ( البته بطور خلاصه ) شايسته بود با يک توضيح مختصر در متن نوشته تان قضيه را فيصله مي داديد .
    برادر من اگر همه ما ادعا داريم که براي اسلام قدم بر ميداريم ، بايد در وبلاگمان سنجيده بنويسيم ، نبايد آب به اسياب دشمن بريزيم . اين مقاومت بي جهت واقعاً عاقلانه است ؟

    بنده از علي آقا (آدمکها ) تعجب ميکنم . ايشان که انسان فهميده اي هستند چرا اينطوري حرف ميزنند . مدير وبلاگ در مقابل چه کسي بايد مقاومت بکند ؟ در مقابل خودش ؟

    علي آقاي عزيز اينجا بحث سيد و شيخ و اقاي فلان و فلان نيست بلکه بحث روحانيت است که هميشه در مقابل استبداد و استکبار ايستاده ودر تمامي مبارزات در خط مقدم بوده اند . شما که خوب مي دانيد دشمن طرحي براي بي اعتمادي مردم به روحانيت و جداسازي مردم و روحانيت دارد . حالا تشويق برادرمون به مقاومت به نظر شما شايسته است ؟

    برادران من چرا خودمان را قول مي زنيم ؟ آيا براي به کرسي نشاندن حرفمان مجازيم که هر کاري را بکنيم ؟

    بنظرم با اين سخنان تکليف از بنده و امثال بنده ديگر ساقط است و آقاي الفت نسب خود ميدانند و وجدانشان و اعتقاداتشان و اينجاست که آدم خودش را محک مي زند و ميفهمد که چقدر تحمل حق را دارد و يا حق را تا آنموقعي قبول ميکند که به نفعش باشد .

    ضمناً دوستاني که پيام مسابقه را دريافت کرده اند محبت کنند زودتر جواب بدهند و دوستاني هم که پيام به ايشان نرسيده اطلاع بدهند تا براي ايشان ارسال نمايم ( از طريق پارسي يار و يا وبلاگ انتظار )

    آدرس وبلاگ انتظار http://www.sina12.parsiblog.com

    يا علي