پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

90 هزار جای خالی در انتظار ودیعه گذاران عمره بانک ملت

دوشنبه 88/2/7 9:24 عصر| | نظر

 عبدالله نصیری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ارتباط با وضعیت کاروان های عمره مفرده گفت: طبق فراخوان اعلام شده تمامی ودیعه گذاران بانک ملی تا شنبه، پنجم اردیبهشت فرصت داشتند که در کاروان های عمره مفرده خرداد سال جاری ثبت نام کنند اما بعد از پایان این فرصت هنوز 90 هزار جای خالی در کاروان ها باقی مانده است.
وی تصریح کرد: با توجه به این مسئله سازمان حج و زیارت به سه شنبه، 8 اردیبهشت اولویت های جدید ودیعه گذاران بانک ملت که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده اند را اعلام می کند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اذعان داشت: دارندگان فیش های عمره بانک ملی که به هر دلیلی در مدت مقرر در کاروان های عمره مفرده ثبت نام نکرده اند لازم است نسبت به تبدیل فیش بانک ملی خود به فیش بانک ملت اقدام کنند تا بعد از قرعه کشی اولویت آن ها مشخص شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت همچنین پیرامون زمان انجام دومین دور قرعه کشی ودیعه گذاران بانک ملت برای اعزام به عمره مفرده گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده، نوبت جدید قرعه کشی ودیعه گذاران بانک ملت برای اعزام به عمره مفرده، اواخر مهر سال جاری انجام می شود.
نصیری، تصریح کرد: در نخستین دور این قرعه کشی که سال گذشته با حضور تعدادی از مسئولان بانک ملت انجام شد بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر انتخاب شدند که در نوبت بعدی امکان افزایش یا کاهش این تعداد وجود دارد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر مبنای برنامه ریزی اولیه این افراد در 20 اولویت شش هزار نفری انتخاب می شوند اما تا زمان قرعه کشی امکان تغییر در این روند وجود دارد.