پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرحله دوم قرعه کشی ثبت نام کنندگان عمره بانک ملت در هفته حج انجا

سه شنبه 88/1/25 6:39 عصر| | نظر

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام عمره و حج تمتع در بانک‌ها حتما امسال انجام می‌شود؛ ولی اکنون زمان و تصمیم‌ها درباره‌ی آن مشخص نیست و ثبت نام در بانک‌ها انجام نمی‌شود.عبدالله نصیری گفت: حدود یک‌میلیون و 800هزار نفر در نوبت تشرف حج تمتع و بیش از سه‌میلیون نفر ودیعه‌گذار بانک ملت منتظر تشرف به عمره هستند.
وی با اشاره به تعیین اولویت برای یک‌میلیون و 200 هزار نفر از میان افرادی که در بانک ملت سپرده‌گذاری کرده بودند، اظهار کرد: مرحله‌ی دوم قرعه‌کشی برای تعیین اولویت سپرده‌گذاران بانک ملت و افرادی که در این بانک سپرده‌گذاری می‌کنند، در هفته‌ی حج امسال انجام می‌شود.
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت به آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله‌ی دوم کاروان‌های عمره از 21 فروردین‌ماه در استان تهران اشاره کرد و افزود: در روز نخست، 26هزار و 541 نفر در دفاتر مجاز استان تهران برای عمره ثبت نام کردند و ثبت نام در دیگر استان‌های کشور به ترتیب، از یکشنبه (23 فروردین‌ماه) آغاز می‌شود.وی بیان کرد: میان روزهای ثبت نام در استان‌های مختلف، فاصله‌ی زمانی تعیین شده است تا سایت اینترنتی با ترافیک و قطعی مواجه نشود. نصیری گفت: تاکنون گزارشی از شدت برخوردها با زایران ایرانی در عمره‌ی امسال نگرفته‌ایم و روند عمره روان است. گفتنی است ، سازمان حج و زیارت تأکید کرده است که فیش های عمره بانک ملی در آینده باطل نمی شود ولی باید تبدیل به سند بانک ملت شود و اولویت آن بر اساس قرعه کشی آینده خواهد بود. در عمره جاری که 12 روزه است و از 12 اسفند شروع و تا 24 مرداد ادامه دارد بالغ بر 800 هزار نفر از هموطنان موفق به انجام مناسک عمره مفرده خواهند شد.