پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نامی های 83 به تمتع میروند

پنج شنبه 87/12/22 1:22 عصر| | نظر

رییس سازمان حج و زیارت درباره‌ی حج تمتع آینده، گفت: سه‌ اولویت‌ زمانی برای ودیعه‌گذاران حج تمتع با درنظر گرفتن اعزام افراد با سن بالا برای مراجعه به کاروان‌ها تعیین شده‌اند. قهرودی افزود: همه افرادی که تا پایان آبان‌ماه سال 1383 ثبت نام کرده‌اند، همراه افرادی که دارای شرط سنی 85 سال و بیش‌ترند و تا پایان سال 1386 ثبت نام کرده‌اند و افرادی که دارای شرط سنی 80 سال هستند و تا پایان سال 1384 ودیه‌گذاری کرده‌اند، براساس دستور‌العملی که توسط سازمان حج و زیارت اعلام می‌شود، می‌توانند برای ثبت نام در زمانی که اعلام خواهد شد، به کاروان‌ها مراجعه کنند.

به گفته‌ی او، افرادی که با شرط سنی اعزام می‌شوند، براساس دستور‌العملی که در آینده اعلام می‌شود، می‌توانند یک همراه از میان بستگان‌شان که در گذشته ثبت نام کرده‌اند با خود ببرند. تاریخ ثبت نام در کاروان‌ها نیز احتمالا نیمه‌ی دوم خرداد‌ماه سال آینده خواهد بود.

وی با بیان این‌که ثبت نام حج تمتع آینده مانند گذشته، اینترنتی است، اظهار کرد: پیش از ثبت نام اصلی، یک مرحله با عنوان پیش ثبت نام انجام می‌شود که مردم براساس برنامه‌ای که اعلام می‌کنیم، با مراجعه به سیستم رایانه‌یی پیش ثبت نام، کد ره‌گیری دریافت می‌کنند. این کار، سهولت در ثبت نام را موجب می‌شود