پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام حج

جمعه 85/12/11 10:59 صبح| | نظر


مدیرکل روابط عمومی سازمان حج وزیارت روز چهارشنبه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی حج ، زمان ثبت نام در کاروانها را  روزهای جمعه و شنبه  11 و 12 اسفند ماه جاری اعلام کرد و افزود:  در صورت صدور به موقع روادید ازسوی سفارت عربستان سعودی ، کار اعزام زایران عمره مفرده از روز 5 فروردین ماه 1386 طی سه مرحله آغاز خواهد شد.


عبدالله نصیری از متقاضیانی که تا پایان شهریور ماه 1384 در بانک های ملی سپرده گذاری کرده اند خواست به کاروانهایی که اعزام آنها در فروردین ماه 86 می باشد ، مراجعه نمایند.


وی گفت: برای ثبت نام این عده در دفاتر زیارتی 5 روز مهلت داده شده که ضرورت دارد با دردست داشتن گذرنامه بین المللی به دفاتر کاروانها مراجعه نموده و مابه التفاوت هزینه های مربوطه را ظرف حداکثر 48 ساعت به بانکها پرداخت نمایند.


به گفته نصیری ، کسانی که تا پایان 15 بهمن ماه سال 1384 در بانکها سپرداه گذاری کرده اند، می توانند برای ثبت نام به کاروان هایی  مراجعه کنند که تاریخ اعزام آنها از اول اردیبهشت تا 16 تیر سال 86 می باشد.


 مهلت ثبت نام برای این افراد 10 روز و مهلت واریز مبلغ مابه التفاوت هزینه سفرشان 72 ساعت تعیین شده است .


مدیرکل روابط عمومی حج و زیارت گفت : کسانی که تا پایان فروردین ماه سال 1385 برای عمره در بانکها سپرده گذاری کرده اند باید به کاروان هایی که اعزام آنها از 17 تیرماه سال 86 لغایت 22 شعبان سال 86 است ، مراجعه و ثبت نام کنند.


جزییات این مرحله از اعزام در نیمه دوم اردیبهشت توسط  رسانه ها اعلام خواهد شد.


آقای نصیری در پایان ضمن تاکید مجدد بر منوط  بودن  برنامه های  اعزام به صدور به موقع روادید ، گفت : مهلت های تعیین شده برای ثبت نام در شهرها برمبنای زمان درج فراخوان حج و زیارت دررسانه های آن شهرخواهد بود.


باین ترتیب  که هر روز فراخوان حج و زیارت و فهرست کارگزاران حج  در رسانه های هر شهر اعلام شود ، روز بعد از آن رسما کار ثبت نام در آن شهر آغاز و  مهلت های اعلام شده از همان روز درج فراخوان در رسانه ها محاسبه خواهد شد.سلام.

ثبت نام حج عمره شروع شد.

تاریخ حرکت کاروان آژانس ناوبران 10/02/1386 با پرواز سعودی و به مقصد مدینه و به مدت 15روز میباشد

قیمت:5779100ریال

تاریخ شروع ثبت نام 11/12/85 می باشد