پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام جدیدعتبات

شنبه 88/9/28 5:50 عصر| ثبت نام جدید عتبات | نظر

معاون عتبات مقدسه سازمان حج و زیارت گفت: پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات از 30 ‌آذر شروع می‌شود و تا 7 دی ادامه دارد، نتایج قرعه کشی متقاضیان نیز 11 دی اعلام می‌شود. حسین اکبری افزود: درباره ثبت‌نام‌ گروه‌های اعزامی عتبات عالیات (از تاریخ 3/11/88 تا 20/12/88) به مانند دوره‌‌های قبل در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت‌نام در گروه‌ها، در سامانه پیش ثبت‌نام عتبات نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت خواهندکرد.
وی گفت: شروع پیش ثبت‌نام از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 30/9/88 تا ساعت 24 روز دوشنبه 7/10/88 خواهد بود.
به گفته وی روزهای 8 و 9 دی مشخصات ثبت‌ شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت‌ احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.
اکبری افزود: روز پنجشنبه 10/10/88 قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز جمعه 11/10/88 بر روی سامانه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ ثبت‌نام خود در کاروان‌ها مطلع شوند.
معاون عتبات مقدسه سازمان حج و زیارت افزود: مدیران دفاتر حج و زیارت همانند دوره قبل اطلاع رسانی لازم را به مسئولان استانی، کارگزاران و زائران انجام دهند و در طول ایام پیش ثبت‌نام دارای شیفت بوده و تلاش کنند. سؤالات احتمالی متقاضیان را پاسخگو باشند.

وی گفت: افرادی که در پیش ثبت‌نام دوره‌های قبل (از 27/8/88 تا 29/10/88) شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده‌اند این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (بر اساس گروه‌بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.
به گفته اکبری اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت‌نام نکرده از سامانه پیش ثبت‌نام حذف خواهد شد و در صورتی‌که این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند. لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.