پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام جدید عتبات

دوشنبه 88/7/27 11:1 صبح| ثبت نام جدید عتبات | نظر

 سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ثبت نام از متقاضیان سفر به عتبات عالیات عراق از روز سه شنبه هفته جاری (28مهرماه) آغاز می‌شود.

 کسانی که مایل هستند در دوره زمانی 27آبان تا 29دی ماه امسال به عراق بروند، می توانند به نشانی atabat.haj.irمراجعه و ضمن پیش ثبت نام کد رهگیری دریافت کنند.

مهلت پیش ثبت نام از ساعت 8روز سه شنبه (28مهرماه) همزمان با شروع هفته حج تا ساعت 24روز دوشنبه (چهارم آبان ماه) تعیین شده است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، در روز پنجشنبه (7آبان) در صورت نیاز، قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه 8آبان و همزمان با ولادت امام رضا( ع) روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.

متقاضیان پذیرفته شده از روز شنبه (9آبان ماه) می‌توانند در گروههای جذب شده و ظرف مدت 48ساعت نسبت به پرداخت وجوه هزینه سفر و ارایه مدارک کامل به کارگزاران عامل و انجام سایر مراحل اقدام کنند.

افرادی که در پیش ثبت نام دوره‌های قبل شرکت کرده‌اند و حایز اولویت، اعلام نگردیده‌اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام ندارند و با اطلاعات قبلی در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند.

گروههای تا دو نفر20 هزار ریال ، سه تا هفت نفر در مجموع 30هزار ریال و ثبت نام‌های گروهی 70هزار ریال به کارگزاران پرداخت می‌کنند.

ثبت نام از متقاضیان سفر به عتبات عالیات که پیشتر قرار بود، شهریور ماه انجام شود به دلیل استانداردسازی سطح امکانات اقامتی و رفاهی در عراق و افزایش ضریب امنیتی زائران ایرانی در این کشور به تعویق افتاد.