پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام متقاضیان جدید عتبات، بعد از مهرماه

دوشنبه 88/6/30 4:54 عصر| ثبت نام کربلا | نظر

تنها زائرانی می توانند در مهرماه به عتبات عالیات اعزام شوند که قبلاً ثبت نام کرده و در لیست انتظار باشند.

شایان ذکر است که از بین اسامی ثبت نام شده قبلی، اخیراً قرعه کشی مجددی انجام و به افراد برنده، اطلاع داده شده که برای انتخاب کاروان دلخواه خود و پرداخت فیش، مراجعه نمایند. این افراد، تا 48 ساعت برای انتخاب کاروان و پرداخت فیش بانکی فرصت دارند و عدم اقدام مقتضی، در مهلت اعلام شده، به منزله انصراف از سفرشان تلقی خواهد شد.

به گفته حسین اکبری، معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، با بازسازی هتل ها در عراق و بهبود سطح خدمات رسانی به زائران ایرانی در آن کشور، از جمله وضعیت حمل و نقل و اتوبوسرانی و تأمین شرایط اولیه رفاه مسافران، به تدریج اعزام هم میهنان عزیزمان افزایش خواهد یافت.

گفتنی است؛ ضوابط ثبت نام متقاضیان جدید تشرف به اماکن مذهبی عراق در آبان ماه، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

 طی 2 هفته گذشته، از طرف دفتر نمایندگی شرکت شمسا در نجف اشرف، هیئتی مرکب از مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق، شمسا و یک کارشناس بهداشت و 2 سرآشپز، از آشپزخانه های مرکزی نجف و کربلا، بازدید به عمل آورد.

بازرسان، آشپزخانه مرکزی دیار و جنوب را بدون مشکل ارزیابی نمودند و درخصوص آشپزخانه مرکزی متعلق به شرکت های جرش و سنونو، پیشنهاد کردند که این آشپزخانه، یا به محل دیگری منتقل شود، یا به مدت 2 هفته، برای بازسازی کامل تعطیل گردد.

به گزارش رسیده دیگری، هیئتی که از مزرهای مهران و شلمچه بازدید کرده بود، اخیراً از مرز چزابه خوزستان نیز بازدید کرد و درخصوص راه اندازی این مرز، نظر کارشناسی خود را به ستاد هماهنگی عتبات عالیات اعلام نمود.