پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوت21زائرایرانی

دوشنبه 89/4/14 6:0 عصر| حج، فوت، زائران | نظر

 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور از فوت 21 ایرانی در مناسک عمره امسال به دلیل کهولت سن، سکته قلبی و در یک مورد سانحه تصادف خبر داد و گفت: امسال آمار مراجعان به درمانگاههای هلال احمر به دلیل گرمای 45 درجه ای عربستان افزایش یافته است.
محمد تقی حلی ساز با اشاره به آخرین آمار مرگ و میر در عمره امسال گفت: تا امروز تعداد 21 نفر ایرانی به دلیل عارضه های قلبی و کهولت سن فوت کرده اند که یک مورد آن بر اثر تصادف با خودرو بوده است.
وی افزایش گرمای هوا را یکی از مهمترین مشکلات ایرانیان در عمره امسال عنوان کرد و افزود: با توجه به گرمای 45 درجه عربستان به توصیه شده هنگام ظهر از هتلها خارج نشوند، از مواد غذایی مانند تخم مرغ استفاده نکنند و در صورت خروج از هتل چترآفتابی همراه با قمقمه های آب خنک به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور در پاسخ به این پرسش که وضع زائران معتاد در عمره امسال چگونه است گفت: با اطلاع رسانی و تشدید محدودیتها تعداد زائران معتاد کاهش یافته است.
وی افزود: هرچند که مراکز درمانی ایران در عربستان تلاش می کنند تا زائران وابسته به مواد مخدر "حجاج معتاد" را با روشهای پزشکی درمان کنند ولی این دسته از حجاج مواد مصرفی خود را از کشور عربستان تامین می کنند.
حلی ساز گفت: به زائران توصیه می شود قبل از اعزام به عربستان و عتبات عالیات اعتیاد خود به مواد مخدر را درمان کنند تا دچار مشکلاتی جسمی در کشورهای عربی نشوند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


جذب مبلغ جهت اعزام به حج

پنج شنبه 89/3/27 10:19 صبح| حج، تمتع، کاروان، جذب، مبلغ، جهت | نظر

 اداره کل مبلغان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در نظر دارد جهت تکمیل بانک مبلغین خود و در راستای تبلیغ در ایام موسوم حج و عمره به برگزاری آزمون برای جذب نیروهای کیفی ، کارآمد و متعهد مسلط به زبان، مباحث عقیدتی و سیاسی اقدام کند. علاقه مندان می توانند تا تاریخ بیستم تیر به اداره جذب و ارزشیابی اداره کل مبلغان مراجعه و ثبت نام کنند.
شرایط همکاری عبارت است از:
• تسلط کامل به یک زبان خارجی (انگلیسی، عربی، فرانسه، ترکی استانبولی، ملایو، اردو و...)
• دارا بودن تابعیت ایرانی
• داشتن مدرک لیسانس یا معادل حوزوی آن
• داشتن حداقل 23 سال و حداکثر 50 سال تمام
• تسلط به تایپ و کامپیوتر
• تسلط به مسائل سیاسی و عقیدتی
• قبولی در آزمون وروی که از سوی معاونت بین الملل بعثه معظم رهبری برگزار می گردد.
* اعتقاد و التزام به اسلام و شیعه اثنی عشر ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،‌ اصل ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
* نداشتن سوءپیشینه امنیتی ، اخلاقی و برخورداری از حسن سابقه
* برخورداری از توان علمی و عملی تبلیغی
* صحت توانایی جسمی و تحرک لازم جهت تبلیغ در حج
* متاهل
تلفن 64512491

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


شغل پدرسیاستمداران کشور

چهارشنبه 88/10/23 8:41 صبح| شغل سیاستمدران، خاتمی، پدرهاشمی | نظر

این سوال هر چند چندان مهم نیست و البته در واکاوی خاستگاه های اجتماعی سیاستمداران، حتما مورد توجه است، اما به هر روی، پاسخ به آن می تواند جالب باشد.

به گزارش عصر ایران آنچه در زیر می آید، مروری است بر شغل پدران و مادران تعدادی از فعالان سیاسی ایران که خواندنش خالی از لطف نیست.

اکبر هاشمی رفسنجانی- پدر: روحانی، کشاورز/ مادر: خانه‌دار        
غلامعلی حداد عادل- پدر: کامیوندار/ مادر: خانه‌دار

حسن روحانی- پدر: مغازه دار/ مادر: خانه‌دار                               محسن رضایی- پدر: کارگر/ مادر: خانه‌دار

سید محمدخاتمی- پدر روحانی/ مادر: خانه‌دار                            عباس سلیمی نمین- پدر: پزشک/ مادر: خانه‌دار

حسین الله کرم- پدر: تعمیرکار کفش/ مادر: خانه‌دار                      مجید انصاری- پدر: کشاورز / مادر: خانه‌دار

اسدالله بادامچیان- پدر: فرش فروش/ مادر: خانه‌دار                    احمد پورنجاتی- پدر: شیرینی فروش/ مادر: خانه‌دار

حمیدرضا ترقی- پدر: کارمند/ مادر: مدیر حوزه علمیه                    سهیلا جلودارزاده- پدر: شیشه بر/ مادر: خانه‌دار

زهرا رهنورد- پدر: نظامی، استاد دانشگاه جنگ/ مادر:شاعر*صادق زیباکلام- پدر: بازرگان،واردکننده لوازم ماشین/ مادر: خانه‌دار

علی اکبر ناطق نوری- پدر: روحانی/ مادر: خانه‌دار                      علی شکوری راد- پدر: روحانی، فرهنگی/ مادر: خانه‌دار

محمد عطریانفر- پدر: نساج/ مادر: خانه‌دار                                حسن غفوری فرد- پدر: کارگر/ مادر: خانه‌دار

سید محمود کاشانی- پدر: روحانی/ مادر: خانه‌دار   * جمیله کدیور- پدر: دبیر دینی و ادبیات/ مادر: دبیر و مشاور روان‌شناسی

مهدی کروبی- پدر: روحانی/ مادر: خانه‌دار                           فاطمه کروبی- پدر: روحانی/ مادر: خانه‌دار

الهه کولایی- پدر: تاجر بازار/ مادر خانه‌دار                            سید علی اکبر محتشمی پور- پدر: آزاد/ مادر: خانه‌دار

مصطفی معین- پدر: کشاورز/ مادر: خانه‌دار                         محسن مهرعلیزاده- پدر: آزاد/ مادر: خانه‌دار

حسین میرمحمد صادقی- پدر: بازرگان/ مادر: خانه‌دار             سیدمرتضی نبوی- پدر: کارمند/ مادر: خانه‌دار

علی اکبر ولایتی- پدر: کارمند/ مادر: خانه‌دار

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


قهربازیگردلنوازان

شنبه 88/8/23 4:59 عصر| قهربازیگردلنوازان | نظر

 پرویز فلاحی‌پور که درسریال دلنوازان در نقش "جهان" را بازی می‌کرد در اعتراض به کمرنگ بودن نقش خود از ادامه بازی صرف نظر کرد. بییندگان این سریال شب گذشته به هنگام تماشای تلویزیون با داستان گم شدن جهان روبرو شدند. حال آن که این اتفاق در متن اصلی فیلمنامه وجود ندارد و کارگردان به دلیل قهر فلاحی‌پور داستان را تغییر داده است.


دستمزد بازیگران

یکشنبه 88/8/10 9:57 صبح| دستمزدبازیگران، هدیه تهرانی، مهران مدیری، حامدکمیلی | نظر

بالاترین و آخرین سقف پیشنهادی دستمزد برخی از بازیگران سینمای ایران که از طریق گفت‌وگو با چند مدیر تولید و تهیه کننده به دست آمده به شرح ذیل میباشد :

حمید فرخ‌نژاد 18 تا 30 میلیون تومان، پرویز پرستویی 40 تا 50 میلیون تومان، فاطمه معتمد آریا 30 میلیون تومان، ترانه علیدوستی 30 میلیون تومان، الناز شاکر دوست 35 تا 40 میلیون تومان، نیکی کریمی 45 میلیون تومان، جواد رضویان 60 میلیون تومان، لیلا حاتمی 45 میلیون تومان، باران کوثری 30 میلیون تومان، رضا عطاران 70 میلیون تومان، رضا کیانیان 30 میلیون تومان، امین حیایی 40 تا 60 میلیون تومان، مهران مدیری 100 میلیون تومان، امیر جعفری 30 میلیون تومان، کامبیز دیرباز 25 تا 30 میلیون تومان، مهناز افشار 40 میلیون تومان، شهاب حسینی 60 تا 70 میلیون تومان، عزت‌الله انتظامی 40 میلیون تومان، مجید صالحی 15 تا 20 میلیون تومان، حامد کمیلی 30 میلیون تومان، حامد بهداد 35 میلیون تومان، علی نصیریان 25 میلیون تومان، رضا شفیعی جم 40 میلیون تومان، اکبر عبدی 40 تا 50 میلیون تومان، محمدرضا فروتن 40 تا 60 میلیون تومان و بهرام رادان 50 میلیون تومان و هدیه تهرانی 100 میلیون تومان.

منبع: برنامه تلویزیونی چهارسو شبکه یک سیما 10/08/88


سه شرط برای انتقال ومهمان شدن دانشجویان

دوشنبه 88/7/27 11:13 صبح| شرایط انتقالی، مهمان شدن دانشجویان | نظر

اصولا دانشگاههای مقصد در صورت کسب معدل بالا از سوی دانشجوی متقاضی و داشتن ظرفیت با انتقال دانشجویان موافقت می کنند. مدیر کل امور دانشجویان داخل کشور کفالت، ازدواج و بیماری را شروط انتقال و مهمان شدن از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر اعلام کرد.
حسن مسلمی نائینی افزود: سپری کردن دو ترم در مقطع کارشناسی در صورت کسب موافقت دانشگاههای مبدأ و مقصد شرط مهمان شدن و نقل و انتقال دانشجویان است.
وی اظهار داشت: اصولا دانشگاههای مقصد در صورت کسب معدل بالا از سوی دانشجوی متقاضی و داشتن ظرفیت با انتقال دانشجویان موافقت می کنند.
مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: بر اساس سه شرط کفالت، ازدواج پس از قبولی در کنکور و بیماری می توان برای انتقال از شهرستان به تهران اقدام کرد.
وی تأکید کرد: به هیچ عنوان نقل و انتقال از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر به راحتی امکان پذیر نیست و موافقت دانشگاهها مبدأ و مقصد مشکل است بنابراین توصیه می کنیم دانشجویی برای این منظور تلاش نکند.


خرید و فروش اینترنتی در ایران

دوشنبه 88/7/6 3:57 عصر| فروشگاه اینترنتی، موانع فروشگاه های اینترنتی، سمینار مدیریت فروشگاه اینترنتی | نظر

چند سالی است که سایت هایی به عنوان فروشگاه های اینترنتی در فضای اینترنتی کاربران فارسی خودنمایی می نمایند. با توجه به عدم تجربه بومی در داخل کشور و تازه گی این موضوع اکثر فروشگاه های اینترنتی بدون برنامه مدیریتی خاص و فقط به تحریک شرکت های طراح سایت پا به این عرصه گذاشته اند.ادامه مطلب...

شرایط جدید فرزند خواندگی

پنج شنبه 88/7/2 12:6 عصر| جدید، شرایط، فرزند، خواندگی، فرزندخوانده | نظر

سرپرست دفتر شبه خانواده بهزیستی در این باره گفت: لایحه جدید قانون سرپرستی کودکان و نوجوانان با تغییرات اساسی نسبت به قانون قبلی تدوین شده و در کمیسیون اجتماعی و کمیسیون‌های فرعی مجلس به تصویب رسیده و آماده طرح و تصویب در صحن علنی مجلس است.

حمیدرضا الوند افزود: قانون قبلی با عنوان قانون سرپرستی کودکان بود اما عنوان لایحه جدید قانون سرپرستی کودکان و نوجوانان است به طوری که سن فرزندخواندگی که در قانون قبلی 12 سال بود در قانون جدید به 18سال افزایش می‌یابد. ادامه مطلب...