پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتایج ثبت نام عتبات

یکشنبه 88/8/17 4:6 عصر| نتایج ثبت نام عتبات | نظر

نتایج پذیرفته شدگان پیش ثبت نام عتبات عالیات اعلام شد

 روز جمعه اسامی پذیرفته شدگان سفر به عتبات عالیات، در آدرس اینترنتی atabat.haj.ir اعلام شد.
پیش ثبت نام کنندگان در صورتی که جزء پذیرفته شدگان یا افراد ذخیره باشند، طبق اطلاعیه سازمان حج و زیارت، گزینه "قطعی نمودن ثبت نام " در روزهای آینده برای آنان فعال می شود و می توانند برای تکمیل نمودن ثبت نام خود، از همین طریق اقدام نمایند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


قرعه کشی جدیدعتبات

سه شنبه 88/8/12 9:36 صبح| قرعه کشی جدید عتبات، امنیت زائران کربلا، مرز خسروی | نظر

 حسین اکبری، با اشاره به قرعه‌کشی مرحله‌ی نخست که هم‌زمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) و در روز جمعه (هشتم آبان‌ماه) انجام شد، ادامه داد: در این قرعه‌کشی، شش اولویت تعیین‌ شدند که دو اولویت با توجه به اطلاع‌رسانی صورت‌گرفته درحال ثبت نام هستند. قرعه‌کشی نخست با درنظر گرفتن مناسبت عرفه انجام شده است و افراد در اولویت این دوره، از 27 آبان تا 20 آذرماه به عراق اعزام می‌شوند. به گفته‌ی او، مرحله‌ی دوم قرعه‌کشی که اعزام آن در ماه محرم است، 28 آبان‌ماه انجام می‌شود و افراد در اولویت این دوره، از 21 آذر تا 29 دی‌ماه به عراق اعزام می‌شوند. ادامه مطلب...

ثبت نام عتبات

شنبه 88/8/9 4:36 عصر| زمان ثبت نام عتبات | نظر

حسین اکبری گفت‌: قرعه‌کشی برای اعزام زائران به عتبات عالیات انجام شده است.
رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه از طریق پیامک به زائران اطلاع رسانی می‌کنیم، گفت: 6 اولویت برای این دوره در نظر گرفته‌ایم. وی با بیان اینکه اولویت 1 و 2 از فردا می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه کنند، گفت: همچنین اولویت‌های 3 و 4 از روز سه‌شنبه می‌توانند مراجعه کنند. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت بیان کرد: اولویت‌های بعدی نیز بر اساس برنامه‌ریزی مراجعه می‌کنند.


دور دوم قرعه کشی عتبات

شنبه 88/8/9 4:32 عصر| قرعه کشی عتبات | نظر

حسین اکبری  با اشاره به اینکه در این دوره ، 2 بار قرعه کشی می‌کنیم، گفت: قرعه کشی اول انجام و اولویت‌های آن مشخص شده است. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه قرعه کشی دوم در 20 آبان آغاز می‌شود، گفت: در هر قرعه‌کشی 50 درصد زائران به عتبات عالیات اعزام خواهند شد. اکبری با اشاره به اینکه افرادی که در دور اول قرعه‌کشی برنده شده‌اند، می‌توانند در دور دوم اعزام شوند، گفت: مشکلی نیست در صورتی که این افراد تمایل داشته باشند، می‌توانند در دور دوم اعزام شوند. به گفته رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، قرعه‌کشی برای اعزام زائران در عرفه بوده است و مرحله دوم برای اعزام زائران در ایام محرم خواهد بود.


نتایج قرعه کشی عتبات

شنبه 88/8/9 9:14 صبح| نتایج قرعه کشی عتبات | نظر

به گزارش خبرگزاری حج و زیارت پس از برگزاری قرعه کشی، روز جمعه اسامی پذیرفته شدگان سفر به عتبات عالیات، در آدرس اینترنتی atabat.haj.ir اعلام شد.
پیش ثبت نام کنندگان در صورتی که جزء پذیرفته شدگان یا افراد ذخیره باشند، طبق اطلاعیه سازمان حج و زیارت، گزینه "قطعی نمودن ثبت نام " در روزهای آینده برای آنان فعال می شود و می توانند برای تکمیل نمودن ثبت نام خود، از همین طریق اقدام نمایند.


تعداد ثبت نام کنندگان عتبات

چهارشنبه 88/8/6 12:3 عصر| نتایج قرعه کشی عتبات، تاریخ اعزام عتبات | نظر

حسین اکبری گفت‌: روز گذشته مهلت ثبت‌نام زائران برای اعزام به عتبات عالیات به اتمام رسید. وی با اشاره اینکه ظرف مدت 3 روز اسامی را با اطلاعات سازمان ثبت‌احوال کنترل می‌کنیم، افزود: این کار را برای این انجام می‌دهیم که افراد اطلاعات نادرست وارد سیستم نکرده باشند.
وی تصریح کرد: قرعه‌کشی اعزام جدید زائران به عتبات عالیات در 7 آبان انجام و نتایج قرعه‌کشی در روز 8 آبان همزمان با تولد امام رضا(علیه السلام) اعلام می‌شود. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: نتایج قرعه کشی از طریق پیامک، سایت و اطلاعات محلی اعلام خواهد شد.
اکبری گفت: بعد از نهم و دهم آبان افراد می‌توانند تاریخ سفر و کاروان خود را مشخص کنند. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور اظهار داشت: افرادی که در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند از تاریخ 27 آبان تا 27 دی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.



بازنشستگان به عتبات عالیات اعزام میشوند

چهارشنبه 88/8/6 12:1 عصر| اعزام بازنشستگان به کربلا، کارت منزلت | نظر

80 هزار نفر از بازنشستگان در سال جاری از طریق تورهای سیاحتی- زیارتی به سفر کربلا می روند.
حسن مسافری مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان بازنشستگی کشوری همچنین گفت: 65 هزار نفر از بازنشستگان سال گذشته از این تورها استفاده کردند. وی با بیان این که سال گذشته سفر به عتبات عالیات نیز در این تورها گنجانده شد، افزود: اواخر سال گذشته «تور سوریه» راه اندازی شد.
ادامه مطلب...

افزایش ظرفیت ثبت نام عتبات

سه شنبه 88/8/5 10:40 صبح| عتبات عالیات، ثبت نام عتبات، افزایش ظرفیت ثبت نام کربلا | نظر

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور گفت: در دوره جدید روزانه 2 هزار و 500 نفر به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد. حسین اکبری با اشاره اینکه در گذشته به دلیل نبود خدمات ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات را کاهش داده بودیم، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از هتل‌ها در عراق بازسازی شده‌اند، دوباره ظرفیت اعزام را افزایش داده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه در صورتی که هتل‌ها آمادگی داشته باشند و بتوانند خدمات خوبی به زائران ارائه دهند، ظرفیت را افزایش خواهیم داد، گفت: آمادگی داریم تا روزی 3 هزار و 500 نفر نیز به عتبات عالیات اعزام کنیم. اکبری با اشاره به اینکه مذاکراتی با عراقی‌ها برای اعزام‌ زائران به صورت هوایی انجام داده‌ایم، گفت: توافقات اولیه در این زمینه انجام شده است.
رئیس عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورتی که توافقات قطعی و تصمیم نهایی گرفته شود، کار را به زودی اجرایی خواهیم کرد. معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت افزود: در پی این هستیم که قرارداد به گونه‌ای باشد که زائران همانند قبل ساعت‌های طولانی در فرودگاه معطل نشوند. به گفته اکبری، استقبال زائران از اعزام‌ها به صورت زمینی حدود 70 درصد و از اعزام‌های هوایی 30 درصد است.


نتایج ثبت نام عتبات

یکشنبه 88/8/3 9:54 صبح| نتایج ثبت نام عتبات | نظر

حسین اکبری با اشاره به اینکه استقبال مردم از پیش‌ثبت‌نام‌ها برای اعزام به عتبات عالیات بسیار خوب بوده است، گفت: تا آخرین ساعات روز پنج شنبه 30 مهر، 175 هزار نفر ثبت‌نام کرده بودند. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: پیش ثبت‌نام‌ها تا پایان روز ، 4 آبان سال جاری ادامه دارد. اکبری با اشاره اینکه بعد از اتمام پیش ثبت‌نام‌ها ، ظرف مدت 3 روز اسامی را با اطلاعات سازمان ثبت‌احوال کنترل می‌کنیم، گفت: این کار را برای این انجام می‌دهیم که افراد اطلاعات نادرست وارد سیستم کرده باشند. وی از انجام قرعه‌کشی اعزام جدید زائران به عتبات عالیات در 7 آبان خبر داد و گفت: نتایج قرعه کشی در روز 8 آبان همزمان با تولد امام رضا(ع) اعلام می‌شود. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: نتایج قرعه کشی از طریق پیامک، سایت و اطلاعات محلی اعلام خواهد شد. اکبری گفت: بعد از نهم و دهم آبان افراد می‌توانند تاریخ سفر و کاروان خود را مشخص کنند. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور اظهار داشت: افرادی که در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند از تاریخ 27 آبان تا 27 دی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.


ثبت نام عتبات آغازشد

سه شنبه 88/7/28 4:17 عصر| ثبت نام عتبات آغازشد | نظر

رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت کشور گفت: ثبت‌نام برای اعزام زائران به عتبات عالیات از امروز آغاز شد

حسین اکبری افزود: از امروز ثبت‌نام زائران برای اعزام به عراق به صورت اینترنتی آغاز شده است.

وی ادامه داد: افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت عتبات عالیات مراجعه کنند.

وی افزود: ثبت‌نام‌ها را در گذشته به منظور افزایش امکانات خدماتی در عراق مدتی متوقف کرده بودیم، اما با توجه به افزایش و بهبود خدمات در عراق دوباره از امروز ثبت‌نام را آغاز کردیم.

رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از هتل‌ها در عراق بازسازی شده و حداقل‌های استاندارد را رعایت می‌کنند.

اکبری افزود: به حدود 500 اتوبوس برچسب زده‌ایم و اتوبوس‌ها تا حدودی به روز‌ شده‌اند.
رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: همچنین امکانات عراقی‌ها در مرز افزایش پیدا کرده و زائران کمتر در مرز معطل خواهند شد.

اکبری بیان کرد: نگرانی‌هایی که در بحث امکانات داشتیم نیز تا حدودی برطرف شده است.

<   <<   6   7   8   9   10      >