پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه جدیداعزام عتبات

شنبه 88/12/22 11:1 عصر| | نظر

 مناطق هفت گانه با محوریت استانهای تهران با 22کاروان ،قم با 12 کاروان ،مازندران با هشت کاروان ،آذربایجان شرقی با هشت کاروان و خوزستان با 9 کاروان به اعزام زایران خواهند پرداخت .
بنا به اعلام معاونت عتبات عالیات عراق سازمان حج و زیارت، 79 کاروان به کشور عراق وارد خواهند شد که از این تعداد کاروان از طریق مرزهای مهران 41 کاروان ،مرز خسروی 20 کاروان و 81 کاروان نیز از طریق مرز شلمچه خواهد بود. اسکان این کاروانها با توجه به هماهنگی های به عمل آمده در هتل ها با کیفیتی که در کشور عراق موجود است، صورت می گیرد . همچنین زائرانی که از طریق مرز خسروی وارد کشور عراق می شوند یک شب در کاظمین ،سه شب در نجف و سه شب را در کربلا سپری خواهند کرد. زائرانی که از طریق مرز مهران و شلمچه نیز وارد عراق می شوند سه شب در نجف اشرف و سه شب در کربلا خواهند بود. تعداد پروازهای ایرانی به فرودگاه نجف در هفته دو بار خواهد بود که این کاروانها نیز سه شب در نجف و چهار شب را در کربلای معلی سپری خواهند کرد. معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت که قیمت سفر به عتبات عالیات عراق 220 دلار است بنابر این مردم مراقب باشند که شرکت هوایی هزینه اضافه از انها دریافت نکنند. به گفته وی، برخی شرکت های خصوصی هوایی در برخی موارد خاص حتی مبلغ یک میلیون تومان برای بلیت سفر هوایی به عراق از مسافران مطالبه می کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


وضعیت عتبات هوایی

چهارشنبه 88/12/19 10:53 عصر| | نظر

رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تا پایان سال جاری اعزام زائران به‌صورت هوایی به عتبات عالیات آغاز نمی‌شود.
حسین اکبری افزود: هنوز تصمیمی درباره اعزام‌ زائران به صورت هوایی به عتبات عالیات گرفته نشده است. وی ادامه داد: هر زمان که توافق صورت گیرد، آمادگی داریم 15 روز بعد از آن سفرهای هوایی را آغاز کنیم. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: تقاضا برای اعزام هوایی زیاد است و امیدوارم به‌زودی کار را اجرایی کنیم
.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


شروع اعزام عتبات

سه شنبه 88/12/18 11:1 صبح| شروع اعزام عتبات | نظر

رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل انتخابات عراق چند روز اعزام زائران متوقف شده بود اما از امروز دوباره اعزام زائران به این مناطق آغاز شد. 
با توجه به اینکه انتخابات مجلس عراق روز 16 اسفند برگزار شد؛ بنا به اعلام رسمی دولت عراق چند روز، تمام مرزها تعطیل شد.رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: به دلیل مسائل امنیتی سفر زائران به عراق را فعلاً متوقف کردیم تا انتخابات برگزار شود.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


اعزام جدید عتبات

دوشنبه 88/12/17 12:11 صبح| | نظر

مناطق هفت گانه با محوریت استانهای تهران با 22 کاروان ،قم با 12 کاروان ،مازندران با هشت کاروان ،آذربایجان شرقی با هشت کاروان و خوزستان با 9 کاروان به اعزام زائران خواهند پرداخت . تعداد 79 کاروان ایرانی به کشور عراق واد خواهند شدکه این تعداد کاروان از طریق مرزهای مهران 41 کاروان ،مرز خسروی 20 کاروان و 8 کاروان نیز از طریق مرز شلمچه خواهد بود. اسکان این کاروانها با توجه به هماهنگی های به عمل آمده در هتل های با کیفیتی که در کشور عراق موجود است صورت خواهد گرفت . زائرانی که از طریق مرز خسروی وارد کشور عراق می شوند یک شب در کاظمین ،سه شب در نجف و سه شب را در کربلا سپری خواهند کرد. همچنین زائرانی که از طریق مرز مهران و شلمچه مشرف می شوند سه شب در نجف اشرف و سه شب در کربلا خواهند بود. تعداد پروازهای ایرانی به فرودگاه نجف در هفته دو بار خواهد بود که این کاروانها نیز سه شب در نجف و چهار شب را در کربلا ی معلی سپری خواهند کرد.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


توقف اعزام به عتبات

شنبه 88/12/15 11:47 صبح| توقف اعزام به عتبات | نظر

در آستانه انتخابات مجلس عراق اعزام زائران به عتبات عالیات تا 16 اسفند متوقف شد.
رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر گفت: با توجه به این‌که انتخابات مجلس عراق روز 16 اسفند برگزار می‌شود بنا به اعلام رسمی دولت عراق چند روز تمام مرزها تعطیل است. حسین اکبری اظهار داشت: به‌دلیل مسائل امنیتی سفر زائران به‌عراق را فعلاً متوقف کرده تا انتخابات برگزار شود و زائرانی که قرار بود روز 16 اسفند به کشور بازگردند یک روز زودتر باز می‌گردند. وی ادامه داد: زائرانی که قرار بود 17 اسفند به کشوربرگردند، روز 18 اعزام می شوند. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت به زائرانی که به صورت آزاد به عراق اعزام می‌شوند، اشاره کرد و گفت: این افراد بدانند مرز در این روزها بسته و امنیت نیز در عراق نسبی است. وی ادامه داد: از امروز 15 اسفند، ترددی در مرزها نخواهیم داشت. رئیس امور عتبات عالیات سازمان حج ‌وزیارت به پرواز‌های هوایی اشاره کرد و گفت: پرواز‌ها تا روز شنبه انجام می‌شود ولی از روز یکشنبه مرزهای هوایی نیز بسته می‌شود و سازمان حج براساس تدابیر صورت گرفته پرواز روز یکشنبه 16 اسفند را روز شنبه 15 اسفند انجام می‌دهد.


نتایج قرعه کشی دوم عتبات

دوشنبه 88/12/10 2:31 عصر| نتایج قرعه کشی دوم عتبات | نظر

نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم اعزام به عتبات عالیات عراق پنج‌شنبه 13 اسفندماه 88 هم‌زمان با خجسته سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) انجام خواهد شد. «ابوالقاسم مسافر»، رییس سازمان حج و زیارت استان مرکزی گفت: ثبت‌نام نهایی گروه‌های مرحله اول اعزام به عتبات عالیات عراق از 29 بهمن‌ماه آغاز شده است. وی تصریح کرد: قرعه‌کشی گروه مذکور انجام شده و افراد ثبت‌نام شده به‌عنوان گروه اول در حال اعزام بوده و اعزام زائران تا 20 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد. مسافر با بیان این مطلب که ثبت‌نام گروه‌های مرحله دوم مربوط به اعزام از 20 فروردین تا 23 اردیبهشت‌ماه سال 89، در روز پانزدهم اسفندماه سال‌جاری انجام می‌شودمسافر با تأکید بر اینکه در صورت مناسب بودن شرایط در عراق، این زائران به کاظمین نیز مشرف خواهند شد، افزود: در صورت عدم وجود شرایط مناسب جهت زیارت اماکن متبرکه کاظمین، هزینه مورد نظر به زائران بازپرداخت می‌شود. رییس سازمان حج و زیارت استان مرکزی خاطرنشان کرد: هزینه سفر به عتبات عالیات تغییری نکرده و تغییرات اندک مشاهده شده در قیمت‌ها منوط به درجه هتل محل استقرار زائر خواهد بود.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


راه اندازی پروازنجف

دوشنبه 88/12/3 2:24 عصر| پرواز نجف | نظر

با پرواز یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایرتور از اصفهان، مسیر هوایی میان این شهر و نجف اشرف راه‌اندازی شد. این هواپیما روز چهارشنبه گذشته اصفهان را با 152 مسافر به مقصد نجف ترک کرد.براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از این پس این شرکت روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته مسافران مسیر اصفهان ـ نجف اشرف و بالعکس را جابه‌جا خواهد کرد.

هزینه سفرعتبات

دوشنبه 88/12/3 2:23 عصر| هزینه سفرعتبات | نظر

معاون عتبات عالیات سازمان حج وز یارت اعلام کرد: قیمت سفر به عتبات عالیات در دوره جدید برای زایران ایرانی افزایش نمی یابد. 
"حسن اکبری" با بیان اینکه هزینه سفر به عتبات عالیات همچنان حدود سه میلیون و 400 هزار ریال است، گفت: البته، در صورت اضافه شدن سفر به سامرا کمی در قیمت تفاوت ایجاد می شود. معاون سازمان حج و زیارت توضیح داد: در اعزام اسفندماه جاری، روزانه سه هزار و 200 نفر به عتبات عالیات از طریق مرزهای زمینی اعزام خواهند شد.
برنامه سفر هوایی به عراق به دلیل مشکلات اجرایی و عدم توافق بر سر قیمت بلیت با مسوولان عراقی متوقف شده است که در صورت از سرگیری اعزام ها، تعداد زایران افزایش خواهد یافت.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


نتایج قرعه کشی عتبات

شنبه 88/12/1 1:34 عصر| نتایج قرعه کشی عتبات | نظر

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از انتشار نتایج قرعه‌کشی مرحله اول اعزام به عتبات عالیات در سامانه مجازی این سازمان خبر داد.
«حسین اکبری»، معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، با بیان این مطلب، گفت: ثبت‌نام عتبات عالیات از اولویت‌بندی برخوردار است و اکنون ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به این سامانه مجازی عتبات عالیات بر اساس زمان‌بندی برای ثبت نام اقدام کنند. افرادی که به صورت گروهی در این دوره اعزام ثبت نام کرد‌ه‌اند نیز به صورت جمعی اعزام می‌شوند؛ همچنین زائران ایرانی از اسفند‌ماه سال جاری به سامرا اعزام و به مدت یک شبانه‌روز در بغداد و کاظمین مستقر می‌شوند. اکبری متذکر شد: اکنون متقاضیان پیش ثبت‌نام با وارد کردن کد رهگیری می‌توانند از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند؛ همچنین این دوره از قرعه‌کشی مربوط به گروه‌های مرحله اول است که اعزام آن‌ها از 24 اسفند‌ماه سال جاری آغاز و تا 18 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.افراد می‌توانند برای مشاهده و آگاهی از نتایج قرعه‌کشی به آدرس اینترنتی http://atabatresult.bmi.ir/user/login.aspx
مراجعه کنند.


قرعه کشی عتبات

شنبه 88/12/1 9:46 صبح| قرعه کشی عتبات | نظر

حسین اکبری با بیان این‌که اولویت اعزام متقاضیان سفر عتبات عالیات عراق که پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، این‌بار در دو مرحله‌ قرعه‌کشی تعیین می‌شود، یاد‌آور شد: قرعه‌کشی نخست انجام شده است و افراد انتخاب‌شده باید از 21 اسفندماه امسال تا 18 فروردین‌ماه سال آینده زمان اعزام خود را مشخص کنند. قرعه‌کشی دوم نیز 13 اسفند‌ماه انجام می‌شود که تاریخ اعزام این گروه از 18 فروردین‌ تا 24 اردیبهشت‌ماه است. وی بیان کرد: در این مرحله از ثبت‌نام عتبات عالیات عراق قرار بود، اعزام زائران ایرانی از 21 اسفند‌ماه امسال تا 24 اردیبهشت‌ماه 1389 باشد؛ اما به‌دلیل شرایط عراق با توجه به فرارسیدن زمان انتخابات این کشور (16 اسفند‌ماه) تلاش کردیم، ملاحظاتی را در نظر بگیریم، چون امکان دارد، تنش‌هایی در این کشور ایجاد شوند و معمولا عراقی‌ها در زمان انتخابات، چند روزی مرز‌های ورودی را مسدود می‌کنند. به گفته‌ی او، در برنامه‌ی افرادی که در مرحله‌ی نخست قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند و اعزام آن‌ها تا 18 فروردین‌ماه برنامه‌ریزی شده، سفر سامرا حذف شده است، چون قطعا این مسیر تحت تأثیر شرایط انتخاباتی عراق قرار می‌گیرد. اکبری اظهار داشت: با توجه به احتمال بسته شدن مرزهای ایران و عراق برای انتخابات، سازمان حج و زیارت برای جابه‌جایی زمان اعزام کاروان‌های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفند‌ماه برنامه‌ریزی کرده است تا با حفظ مدت سفر، مشکلی در خروج زائران پیش نیاید. او ادامه داد: قرعه‌کشی دوم با در نظر گرفتن شرایط عراق پس از انتخابات این کشور انجام می‌شود که قطعا تا 13 اسفند‌ماه (تاریخ قرعه‌کشی) برنامه‌های داخلی دولت عراق برای انتخابات این کشور مشخص شده است که در صورت تأمین امنیت تلاش می‌کنیم، سفر سامرا را به برنامه‌ی گروه دوم اضافه کنیم و پول آن را هنگام ثبت‌نام قطعی از متقاضیان بگیریم. معاون عتبات عالیات عراق و سوریه سازمان حج و زیارت یادآوری کرد: برای این مرحله،‌ سه گروه قیمتی براساس کیفیت هتل‌های عراق تعیین شده‌اند و احتمالا یک گروه قیمتی دیگر برای گروه دوم که در قرعه‌کشی 13 اسفند‌ماه تعیین می‌شود، اضافه خواهد شد.

آیا می دانید که دلفین‌ها هم مانند گرگ‌ها هنگام خواب یک چشمشان را باز می‌گذارند


<      1   2   3   4   5   >>   >