پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفر عمره نخبگان

سه شنبه 88/10/8 4:57 عصر| سفر عمره نخبگان | نظر

مدیر کل روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه زمان قطعی ثبت نام عمره نخبگان هنوز مشخص نشده است، آغاز ثبت نام مشمولان بهره مندی از هدیه سفر عمره بنیاد ملی نخبگان را منوط به مشخص شدن وضع قطعی عمره در کشور دانست. 
علی متقیان گفت: امکان یا نبود امکان برگزاری عمره مفرده در سال 88تاکنون مشخص نشده است، و تا زمانی که از جانب سازمان حج و زیارت و ستاد عمره دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها تکلیف عمره در سطح کلان مشخص شود امکان اعلام برنامه قطعی ثبت نام و اعزام نخبگان مشمول جایزه عمره وجود ندارد.
وی در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد عمره دانشجویی در صورت توفیق برای امسال علاوه بر اعزام کاروان نخبگان مجرد، 2 کاروان متأهلی برای نخبگان در نظر گرفته ایم که در صورت استقبال نخبگان متأهل به 3 کاروان افزایش خواهد یافت.
متقیان اعزام خواهران به سفر عمره را نیز مشروط به موافقت سازمان حج و زیارت دانست و اظهار داشت: در صورت موافقت سازمان یک کاروان برای خواهران مجرد اختصاص داده خواهد شد. مدیرکل روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه به محض فراهم شدن مقدمات اعزام، ثبت نام نخبگان واجد شرایط سامانه اینترنتی بنیاد انجام خواهد شد از نخبگان مشمول جایزه عمره خواست جهت اطلاع از زمان ثبت نام به سایت بنیاد ملی نخبگان (
www.bmn.ir) مراجعه کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


وضعیت جدید اعزام عمره

پنج شنبه 88/9/26 8:51 صبح| حج عمره، سفرعمره | نظر

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت که قرارداد اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده با سعودی ها هنوز منعقد نشده است و این امر در صورت تحقق شرایط ایران، صورت می گیرد. "عبدالله نصیری" روز سه شبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا ، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی حج، مذاکراتی برای اصلاح نحوه برخورد ماموران سعودی با زائران ایرانی انجام شده است . مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مسایل مورد تاکید شورای عالی حج یاید در قراردادهای با طرف سعودی گنجانده شود و مقام های دولتی آنها بدانند که چگونه باید در زمینه عمره با زائران ایرانی رفتار شود.
نصیری با بیان اینکه مذاکراتی مقدماتی در این زمینه با مسوولان سعودی صورت گرفته ابراز امیدواری کرد که با نهایی شدن قراردادها مسایل به خوبی برطرف شود.
رفتار نامناسب ماموران سعودی با زائران ایرانی در ایام عمره مفرده همواره مورد اعتراض زائران و مسوولان کشور با طرف سعودی بوده است.
در نوبت گذشته عمره حدود 800 هزار زائر ایرانی به عربستان اعزام شد.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.


لغوعمره رمضان

پنج شنبه 88/5/15 8:2 عصر| لغو عمره رمضان | نظر

 پیرو بروز مشکل آنفولانزا در عربستان و برابر آخرین تصمیمات توسط مسئولین کشوری  وبرای حفظ جان مردم و جلوگیری از گسترش و شیوع این ویروس،اعزام زائرین از تاریخ 19/5/88 متوقف خواهد شد و اعزام زائرین فقط تا پایان ساعت 00/24 مورخ 18/5/88 ادامه خواهد داشت.ضمنا کلیه وجوه دریافتی از زائرین شامل هزینه سفر، هزینه تکلیفی و سایر وجوه  به زائرین مسترد و هیچ گونه مبلغی از زائرین کسر نمیگردد.


حج بالای 65 سال

پنج شنبه 88/5/1 12:23 صبح| حج بالای 65 سال | نظر

بر اساس شنیده ها افراد بالای 65 سال و کودکان زیر 5 سال و بیماران ( مرتبط با بیماری آنفلانزا) که ویزایشان صادر شده است می توانند با ارائه تعهد به سفر حج اعزام گردند

محدودیتهای سفر زیارتی عمره

دوشنبه 88/4/29 11:41 صبح| لغو عمره، آنفلانزای خوکی درمکه | نظر

1-تشرف افراد زیر 5 سال و افراد بالای 65 سال به سفر زیارتی عمره از تاریخ 27/04/88ممنوع است.کسانی که بنا بوده با این افراد مشرف شوند چنانچه تمایل به اعزام داشته باشند طبق برنامه از پیش تعیین شده می توانند مشرف شوند.در غیر اینصورت باید در اسرع وقت به کارگزار مربوطه مراجعه و انصراف خود از سفر را اعلام کنند.

2-تشرف زنان باردار و بیماران قلبی – ریوی- دیابتی ممنوعاست.زائرانی که دارای چنین وضعیت هایی هستند باید به کارگزار مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنند تا اقدامات بعدی براساس اظهارات خود آنها صورت گیرد.

3-کسانی که بنا بوده با این افراد ( بند2 ) مشرف شوند می توانند طبق برنامه از پیش تعیین شده مشرف شوند.در غیر اینصورت آنان نیز در اسرع وقت به کارگزار مربوطه مراجعه و انصراف خود را از سفر اعلام کنند.

4- بدیهی است که در این موارد ،زایر منصر ف شده هیچ خسارتی را نباید متحمل شود.

5-کلیه کسانی که به دلایل فوق در عمره جاری توفیق تشرف عمره را پیدا نکنند نوبت آنها برای عمره بعدی محفوظ خواهد بود.


اولویت های جدید حج

شنبه 88/4/20 7:39 عصر| اولویت های جدید حج | نظر

با توجه به عدم تکمیل کاروانهای مردادماه استان تهران ثبت نام از اولویت 1تا100در کاروانهای مرداد(تا27/05/88)صورت می پذیرد


آغاز ثبتنام حجاج در کاروانها اواخر خرداد

چهارشنبه 88/3/13 5:48 عصر| | نظر

معاون سازمان حج و زیارت کشور گفت: ثبت‌نام زائران برای اعزام به حج تمتع در سال جاری اواخر خرداد یا اوایل تیر آغاز می‌شود.
مهدی امینیان در گفت‌وگو با فارس افزود: تمامی ودیعه گذارنی که تا 1383/08/30 ثبت‌نام کرده‌اند امسال می‌توانند به حج تمتع مشرف شوند.
معاون سازمان حج و زیارت کشور درباره تعداد افرادی که امسال به تمتع مشرف می‌شوند رقمی را اعلام نکرد

سازمان حج و زیارت برخی اولویت های بانک ملت را برای تشرف به عمره

سه شنبه 88/2/8 5:11 عصر| | نظر

سازمان حج و زیارت برخی اولویت های بانک ملت را برای نام نویسی در گروه های عمره فصل تابستان سال جاری فراخوانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، با توجه به تکمیل نشدن برخی از گروه های عمره تابستانی، دفاتر حج و زیارت استانها به تناسب نیاز خود از اولویت های بانک ملت برای مراجعه به گروه ها دعوت می نمایند.

اولویت های فراخوان شده هر استان در روزنامه های همان استان درج می گردد.

پیش از این و برای تکمیل گروههای عمره فصل بهار، هر یک از دفاتر حج و زیارت استانها دارندگان چند اولویت بانک ملت را دعوت کرده بودند .

در قرعه کشی سال گذشته، ازمیان متقاضیان عمره که در بانک ملت سپرده گذاری کرده بودند یک میلیون و 200 هزار نفر در قالب دویست اولویت  6 هزار نفره تعیین و معرفی شدند


90 هزار جای خالی در انتظار ودیعه گذاران عمره بانک ملت

دوشنبه 88/2/7 9:24 عصر| | نظر

 عبدالله نصیری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ارتباط با وضعیت کاروان های عمره مفرده گفت: طبق فراخوان اعلام شده تمامی ودیعه گذاران بانک ملی تا شنبه، پنجم اردیبهشت فرصت داشتند که در کاروان های عمره مفرده خرداد سال جاری ثبت نام کنند اما بعد از پایان این فرصت هنوز 90 هزار جای خالی در کاروان ها باقی مانده است.
وی تصریح کرد: با توجه به این مسئله سازمان حج و زیارت به سه شنبه، 8 اردیبهشت اولویت های جدید ودیعه گذاران بانک ملت که در مرحله نخست قرعه کشی انتخاب شده اند را اعلام می کند.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت، اذعان داشت: دارندگان فیش های عمره بانک ملی که به هر دلیلی در مدت مقرر در کاروان های عمره مفرده ثبت نام نکرده اند لازم است نسبت به تبدیل فیش بانک ملی خود به فیش بانک ملت اقدام کنند تا بعد از قرعه کشی اولویت آن ها مشخص شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت همچنین پیرامون زمان انجام دومین دور قرعه کشی ودیعه گذاران بانک ملت برای اعزام به عمره مفرده گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده، نوبت جدید قرعه کشی ودیعه گذاران بانک ملت برای اعزام به عمره مفرده، اواخر مهر سال جاری انجام می شود.
نصیری، تصریح کرد: در نخستین دور این قرعه کشی که سال گذشته با حضور تعدادی از مسئولان بانک ملت انجام شد بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر انتخاب شدند که در نوبت بعدی امکان افزایش یا کاهش این تعداد وجود دارد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت ادامه داد: بر مبنای برنامه ریزی اولیه این افراد در 20 اولویت شش هزار نفری انتخاب می شوند اما تا زمان قرعه کشی امکان تغییر در این روند وجود دارد.


نکاتی مبنی بر ابطال اسناد عمره بانک ملی

شنبه 88/2/5 9:40 عصر| | نظر

نکاتی مبنی بر ابطال اسناد عمره بانک ملی :

1.اسناد عمره بانک ملی تا پایان عملیات عمره 88معتبر میباشد و اسناد باطل نخواهد شد لذا دستور العمل تبدیل اسناد عمره ملی به عمره ملت بعد از بازگشت اخرین پرواز زائرین عمره (احتمالا دهه دوم شهریور 88)از طریق جراید  و روابط عمومی سازمان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید   

2.از روز شنبه 5/02/88 کلیه اسناد عمره ملی معتبر بوده و ثبت نام متقاضیان در کاروانهای دارای ظرفیت خالی بلامانع است

3.اطلاعیه سازمان جهت مراجعه زودتر اسناد عمره ملی به کاروانها میباشد ودر صورت تکمیل ظرفیت کاروانهای عمره88 و مراجعه اسناد ملی عذری قابل قبول نخواهد بود


<      1   2   3   4   5   >>   >