پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مصاحبه باعبدالرضاهلالی

سه شنبه 86/11/30 8:0 عصر| | نظر

قسمت دوم

21 ساله

لابد برای خیلی ها سنگین بود اینکه می دیدند ده هزار نفر پای منبر یک جوان 20،21 ساله جمع می شوند.

حسادت

سوال: همه اش برمی گردد به این حسادت لعنتی؟!

هلالی: بله متاسفانه. و گرنه چند ثانیه فیلم گرفتن از مرد و زنی که زن و شوهرند و در حریم خانه مادرزنمان قرار دارند نمی بایستی چنین بازخوردی پیدا می کرد.یه پیر غلامی که دست و پاش رو می بوسم،تو یه جمعی که انتقاد می کردن می گفت:بخل و کینه و حسدرو از دور خودت جمع کن.امام حسین رو بذار وسط و هر چی وجدانت می گه در مورد هلالی بگو،هر چی گفتی قبول!!!

بخشیدم

سوال:آدم خاصی هم بوده که تلاش کرده باشد بیشتر به شما لطمه بزند؟

هلالی: بله بوده.اجازه بدهید اسمی از او نبرم.بخشیدمش.ایشان در حال حاضر گویا در خارج کشور هستند و مسئولیتی هم دارند.

رادیو،تلویزیون

حذف من از صداوسیما طبیعی بود،زیرا نفس این دو رسانه پیوند عمیقی با احتیاط دارد و با توجه به جوی که علیه من هدایت می شد منتظر چنین پیشامدی بودم.

پخش نکنید

قبل از CD هم خیلی ها از پخش جلساتم ناراحت می شدند.به قول یکی از مسولان صداوسیما رفقایت(همکاران)تماس می گیرند و می گویند: برنامه هلالی را پخش نکنید‍‍‍‌! میگفتند این مداح خیلی جوان است!برنامه هایش بحث برانگیز هستند و ممکن است گرفتار غرور شود.

شبکه2

از قضا اوج گرفتاری های بنده هم از زمانی شروع شد که شبکه 2 در دهه محرم برنامه هر ده شب مرا روی آنتن فرستاد.پس از آن مشکلات جدی با من آغاز شد.

هوس باز

سوال: پس از انتشارCD این شائبه بوجود آمد که هلالی فرد هوس بازی است و از این جور شایعات...

هلالی: به هر حال بعضی ها خیال باف هستند و خیلی سریع موضعات ساده را تبدیل به شایعات پیچیده می کنند و گرنه از پرونده اخلاقی ما آنهایی که باید مطلع باشند اطلاع دارند.خوب یا بد جای همه مون یه وجب زیر خاکه که هر کسی خدش می دونه و خدای خودش.