پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پذیرش حجاج تهران

پنج شنبه 89/3/6 3:14 عصر| پذیرش، تهران، حجاج | نظر

 تمام متقاضیانی که تا تاریخ 10 بهمن 83 در استان تهران ودیعه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای تشرف به حج تمتع سال 1389 می‌توانند به یکی از کاروان‌های اعلام شده از سوی سازمان و یا پایگاه اینترنتی حج و زیارت استان تهران به نشانی htt:// tehran. haj.ir مراجعه و مراحل پذیرش خود را انجام دهند.
*تاریخ پذیرش در کاروان‌ها
ثبت‌نام همزمان از ساعت 8 صبح روز جمعه 7 خرداد آغاز و تا تکمیل ظرفیت هر یک از کاروان‌ها حداکثر تا ساعت 16 روز پنجشنبه 20 خرداد 89 ادامه خواهد داشت. در سال ‌جاری نیز همچون سال گذشته متقاضایان اعزام به حج تمتع علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان‌های مجاز، می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام اقدام کنند که با مراجعه مستقیم متقاضی به آدرس
http:// haj 89. ir انجام خواهد شد. با توجه به توافق به‌عمل آمده با سازمان ثبت‌ و اسناد و املاک کشور و بخشنامه شماره 1588/ / 34 / 1 مورخ 27 دی 87 سازمان مذکور، آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی تمایل دارند اسناد حج تمتع خویش را به بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، فرزند، خواهر، برادر و همسر واگذار کنند، قبل از ثبت‌نام در کاروان‌ها مستقیما به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نقل و انتقال را انجام دهند.

اخبار آنلاین حج و زیارت را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.