پیشواز من

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام جدیدعتبات

دوشنبه 89/1/23 1:38 صبح| عتبات، ثبت نام، جدید | نظر

 بنابر اعلام سازمان حج و زیارت، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، ثبت‌نام گروه‌های اعزامی عتبات عالیات از تاریخ 30 اردیبهشت تا 31 تیر 89 ‌به شرح ذیل است‌:
*به ماننده دوره‌های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت‌نام در گروه‌ها‌، در سامانه پیش ثبت‌نام عتبات نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت خواهند کرد.
*شروع پیش ثبت‌نام از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 25 فروردین تا ساعت 24 روز شنبه 31 فروردین خواهد بود.
*روزهای یکم و دوم اردیبهشت ماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد، از سیستم حذف خواهند شد‌.
*روز شنبه مورخ 4 اردیبهشت 89 قرعه‌کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز یکشنبه 5 اردیبهشت بر روی سامانه پیش‌ ثبت‌نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت‌نام و تاریخ ثبت‌نام خود در کاروان‌ها مطلع شوند.
*افرادی که در پیش ثبت‌نام دوره‌های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده‌اند‌، این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت‌نام نداشته و اطلاعات آنها(‌‌بر اساس گروه‌بندی مربوطه‌) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد‌.
*اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت‌‌نام نکرده‌اند‌، از سامانه پیش ثبت‌نام حذف خواهد شد و در صورتی که این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند‌، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت‌نام اقدام کنند.
*افرادی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی 35 نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود‌، گروه مذکور حذف شده و در قرعه‌کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد‌.
*متقاضیان می‌توانند به یکی از دو روش ذیل نسبت به پیش ثبت‌نام عتبات عالیات اقدام کنند:
الف ـ پیش ثبت‌نام گروهی‌، از 1 تا 7 نفره (ثبت‌نام در این روش حداقل یک نفر و حداکثر تا 7 نفر است)
ب ـ پیش ثبت‌نام گروهی‌، فقط 35 نفره ( ثبت‌نام در این روش باید حتماً 35 نفر کامل باشد‌)
*فقط 15درصد ظرفیت اعزام مختص اعزام‌های گروهی ( گروه‌های 35 نفره‌) است‌‌ لذا پیشنهاد می‌شود برای آنکه از امکان بیشتری برای تشرف بهره‌مند شوید، در گروه‌های حداکثر تا 7 نفره ثبت نام کنند.

اخبار آنلاین حج و زیارت و استخدام را می توانید در نوار بالای سایت مشاهده نمائید.